سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد منصوب و معرفی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۸:۰۳
کد خبر: ۷۱۰۵۷۸
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد منصوب و معرفی شد
خلیل نوری پور بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان و هنرمندان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگ و هنر گفت : فرهنگ مبنا و شالوده هر اجتماع و ملت است که همه ویژگی های و شاخص و حوزه ها را در بر می گیرد.

وی افزود : در نگاه انبیاء و اولیا نیز به فرهنگ توجه ویژه ای شده است و در قرآن نیز فرهنگ جزء اولویت ها دز نظر گرفته شده است و بر همین اساس انقلاب اسلامی ایران نیز بعنوان انقلابی فرهنگی در سطح جهان معرفی و رشد کرد و همین مساله وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان وظیفه متولیان فرهنگی را بیش از گذشته دانست و اظهار کرد : برای حفظ آرمان های فرهنگی انقلاب خون بسیار داده شده است و می بایست گستره فرهنگی جامعه را با تولیدات مناسب غنا و اعتبار ببخشیم.

درویش نژاد بیان کرد : کشور ایران اسلامی از هر لحاظ دارای غنای فکری و فرهنگی است و هر جا این غنا و پشتوانه دچار مشکل می شود ، آسیب های اجتماع افزایش می یابد که ناشی از خلاء فرهنگی است.

وی به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  اشاره کرد و گفت : بسترسازی و مهیا کردن زیرساخت های فرهنگی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که این بسترسازی شامل قرآن ، نماز ، عفاف و حجاب و تولیدات فراوان در رشته های مختلف می باشد.

درویش نژاد به سبقه فرهنگی منطقه اشاره کرد و افزود : این منطقه دارای سابقه درخشان از لحاظ فرهنگی ، آیین ها ، آداب ، رسوم و... می باشد که توجه به آنها می تواند باعث رشد منطقه شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به ارادت مردم این منطقه به ائمه اطهار (س) اشاره کرد و افزود : سیره و منش چهارده معصوم یک غنای عظیم فرهنگی است و هم اکنون بهترین ژن برای جامعه ژن نبوی و ژن علوی است که مردم بشاگرد توانسته اند خود را با این ژن نزدیک کنند.

وی در خصوص سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد و معرفی وی بیان کرد : با توجه به اهمیت این منطقه و ظرفیت های بالقوه بسیار ضرورت داشت فردی آگاه به مسائل فرهنگی و مورد تایید همه بخش ها انتخاب شود که گزینه های مختلفی مطرح گردید و در نهایت با نظر مساعد فرماندار و امام جمعه بشاگرد خلیل نوری پور انتخاب گردید که برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

در ادامه حکم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد توسط امام جمعه به وی اعطا گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز