غباروبی گلزار شهدای سیریک با حضور هنرمندان

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۶:۱۵
کد خبر: ۷۱۱۳۷۴
غباروبی گلزار شهدای سیریک با حضور هنرمندان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک : گلزار شهدای گمنام سیریک به مناسبت روز سوم خرداد با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر غبار روبی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مصطفی کریمی زاده گفت : به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام با حضور حجت اسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان ، ایزدی پور فرماندار و جمعی از روسای ادارات و اصحاب فرهنگ و هنر انجام شد.

مصطفی کریمی زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت : سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل و ولایت مداری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.

وی افزود : فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌هاست و حماسه سوم خرداد را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس محافظت و به نسل‌های آینده منتقل کنیم بایستی حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته‌ای برای نسل جوان تبیین کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک بیان کرد : بر همه ما فرض است تا یاد کنیم و گرامی بداریم رشادت‌ها و جانفشانی ‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.

کریمی زاده افزود: هدف از عطر افشانی و گلباران مزار شهدا تجدید میثاق با روح بلند و ملکوتی شهدا است.

کریمی زاده ابراز کرد: هنرمندان باید ارزش ها و حقایق های دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر که به خونین شهر توصیف شد و همچنین پیروزی های رزمندگان در همه عملیات ها را با قلم، تصویر و نمایش به نسل جوان، آینده سازان ایران اسلامی و جهان اسلام به نمایش بگذارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز