معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران واقعی عرصه تولید پرداخت شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۱۱۴۰۱
تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران واقعی عرصه تولید پرداخت شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بانک های استان ضمن شناسایی سرمایه گذاران واقعی عرصه تولید و اشتغال تسهیلات را به افراد واجد شرایط این بخش پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست شورای هماهنگی بانک های استان هرمزگان با اشاره به نقش بانک ها در رونق تولید و اشتغال، عنوان کرد: بانک های استان با شناسایی سرمایه گذاران واقعی عرصه تولید و اشتغال، تسهیلات را به افراد واجد شرایط اعطاء و در پرداخت تسهیلات هدف رشد تولید و اشتغال دنبال شود.

وی با اشاره به اهمیت فعال سازی معادن استان از طریق حمایت های سیستم بانکی، افزود: در صورت فعال شدن معادن استان با حمایت سیستم  بانکی و تزریق تسهیلات به این بخش شاهد رشد تولید و اشتغال خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: با فعال سازی معادن استان برای تامین خوراک صنایع فولادسازی هرمزگان دیگر نیاز به واردات مواد اولیه از سایر نقاط کشور و استان های همجوار نیست و در صورت فعال سازی معادن غنی استان شاهد افزایش چشمگیر اشتغال و کاهش تردد ماشین های سنگین حامل مواد اولیه صنایع فولادسازی  و در پی آن کاهش تصادفات جاده ای در محور های ارتباطی استان خواهیم بود.

وی گفت: باید نگاه ها از  نفت به سمت معادن سوق پیدا کند و این مواد معدنی غنی است که در شرایط فعلی می تواند به رشد اقتصاد کشور کمک کند و در این راه باید سرمایه گذاران واقعی را شناسایی و تسهیلات فعال سازی معادن به این افراداعطاء شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همه ما موظف به ارائه خدمات مطلوب به مردم هستیم و در این راه باید با حرکت جهادی به کارها سرعت بخشیم و این سرعت بخشیدن به کارها به معنای دور زدن قانون نیست و فقط انجام امور به صورت سریع و صحیح مدنظر است.

حیدری با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی توسط بانک های استان، افزود: بانک های استان هر تصمیمی که در حوزه استانی و ملی برای اعطاء تسهیلات و سایر خدمات می گیرند به شعب شهرستانی خود نیز اطلاع رسانی و ابلاغ کنند تا در شهرستان ها شاهد وقفه در ارائه خدمات به مردم نباشیم.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل میز خدمت به دستور رئیس جمهوری، تصریح کرد: بانک های استان نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی نسبت به راه اندازی میزخدمت  از  ابتدای تیرماه اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز