کشف و امحاء بیش از ۳۰ هزار بطری آبمیوه فاسد در بندرخمیر

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۰:۲۵
کد خبر: ۷۱۱۵۳۲
کشف و امحاء بیش از ۳۰ هزار بطری آبمیوه فاسد در بندرخمیر
گروه استان ها – هرمزگان - فرمانده انتظامی شهرستان " بندرخمیر " از کشف و امحاء بیش از 30 هزار بطری آبمیوه و مواد نوشیدنی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "رضا علی بخشی" گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندر خمیر در پی دریافت خبری مبنی بر ورود مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط یک لنج باری ، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی لنج مذکور را شناسایی و در بازرسی از آن 30 هزار بطری انواع نوشیدنی خارجی کشف کردند.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: پس از بررسی دقیق و با ارائه نظر کارشناسی اداره بهداشت شهرستان مشخص شد تمامی نوشیدنی ها تاریخ مصرف آنها به اتمام رسیده و فاسد شده اند که در این راستا طی هماهنگی با مقام قضائی کلیه مواد نوشیدنی مکشوفه امحاء شد.

سرهنگ علی بخشی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 800 میلیون ریال عنوان کرده و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع ازهرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما