پلمپ یک واحد نانوایی در شهر سیریک

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۱۵۳۳
پلمپ یک واحد نانوایی در شهر سیریک
یک واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، در شهر سیریک تعطیل و پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر غلام رحیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: یک واحد نانوایی در شهر سیریک پیرو شکایت مردمی، تذکرات شفاهی و صدور اخطاریه پلمپ ۴۸ ساعته جهت رفع نواقص بهداشتی، توسط  بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت، اصناف و اماکن، تعطیل و پلمپ شد.

دکتر غلام رحیمی افزود: واحد متخلف بعد از فک پلمپ، فقط در صورت رفع نواقص بهداشتی مجاز به شروع فعالیت می باشد.

عبدالکریم احمدی، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه و پخت نان گفت: رعایت بهداشت در پخت نان امری مهم برای حفظ سلامت است که انتظار می‌رود متصدیان نانوایی، جهت حفظ سلامت عموم شهروندان نسبت به رعایت تمامی مقررات بهداشت محیط در محل کار خود اهتمام لازم را به عمل‌آورند.

 

 احمدی با تأکید بر اینکه روند نظارتی کارشناسان بهداشت محیط امری روزانه است، افزود: طبق دستورالعمل رسیدگی به تخلفات بهداشتی، طی بازدید روزانه بازرسین بهداشت محیط، در صورت مشاهده تخلف و نواقص، آموزش های لازم در جهت رفع آن  ارائه خواهند داد که در صورت عدم رفع نواقص با وجود آموزش، تذکرات شفاهی بازرسین و اخطاریه کتبی، اقدام به پلمپ واحد صنفی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط، به صورت اولویت بندی است و واحدهای نانوائی از اولویت های اول می باشند.

 

نظر شما