مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک:

مشارکت خیّرین، گامی بلند در راستای تحقق عدالت در سلامت است

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۷:۰۰
کد خبر: ۷۱۱۵۳۸
مشارکت خیّرین، گامی بلند در راستای تحقق عدالت در سلامت است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت مشارکت خیّرین، گامی بلند در راستای تحقق عدالت در سلامت است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی توسط خیّرین در مناطق محروم گام بلندی در راستای تحقق عدالت اجتماعی در بخش بهداشت و درمان است.

وی ابراز کرد: اگر توفیقی در این سال ها داشته ایم، به واسطه مشارکت مردم بوده است و این مشارکت در این شهرستان به خوبی مشهود است.

مهندس مهراب افغانزهی، ناظر فنی پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اعلام این خبر افزود: با تعامل سازنده دکتر ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک، با خیّرین داخل و خارج کشور، مرکز جامع سلامت روستای یکدار با اعتبار 12 میلیارد ریال، مرکز جامع سلامت روستای پیوشک با اعتبار 11 میلیارد و هفتصد میلیون ریال، زایشگاه لیردف با اعتبار 2 میلیارد و صد و شصت میلیون ریال همراه سرای بیمارستان خاتم الانبیاء با اعتبار 840 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در سال 96 صددرصد اعتبار این پروژه ها از طرف خیّرین تأمین گردید؛ همچنین مشارکت 40 درصدی در ساخت مرکز جامع سلامت روستایی گنگان با اعتبار 3 میلیارد ریال و مشارکت 50 درصدی در ساخت مرکز جامع سلامت شهری رازی، با اعتبار 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال از دیگر این پروژه ها می باشد.

افغانزهی تصریح کرد: دین مقدس اسلام به عنوان مکتبی اجتماعی و انسان ساز اصل مشارکت و مسئولیت همگانی در پیشبرد اهداف اجتماعی را مبنای حرکت جامعه بسوی تعالی، پیشرفت و توسعه بنا نهاده است و خیّرین با انجام پروژه های بهداشتی، درمانی خصوصی در مناطق محروم، گام بلندی را در راستای تحقق عدالت اجتماعی در بخش بهداشت و درمان به نام خود ثبت نموده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز