انهدام باند ۱۳ نفره سارقان خودرو در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۴:۲۴
کد خبر: ۷۱۱۷۷۴
انهدام باند ۱۳ نفره سارقان خودرو در هرمزگان
گروه استان ها- هرمزگان- جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام یک باند 13 نفره سارقان خودرو و کشف و شناسایی 35 دستگاه خودروی مسروقه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سرهنگ "عباسعلی بهدانی فرد "در جمع خبرنگاران، گفت: درپی وقوع سرقت های سریالی خودروی وانت نیسان طی چند ماه گذشته، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: با رصد افراد سابقه دار در این رابطه، بازدید صحنه های سرقت و بررسی چگونگی پیدایش برخی خودروهای مسروقه و نهایتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیسی، پس از چندین ماه تلاش بی وقفه، باند سارقان شناسایی که پس از هماهنگی قضائی، ابتدا یکی از سارقان دستگیر و از وی یک دستگاه پراید که در صحنه سرقت ها استفاده می کرد، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: طی یک عملیاتی ضربتی، سرکرده باند که فردی سابقه دار بود، به همراه 2سارق دیگر دستگیر و تعدادی ابزار و وسایل داخل خودروهای مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، از آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت بیش از 35 دستگاه خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند، گفت: ماموران با اخذ نیابت قضائی، به شهرستان های میناب، جاسک و سیریک اعزام و موفق شدند 9 همدست دیگر این متهمان و نیز مالخران اموال مسروقه را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در مجموع تاکنون 13سارق و مالخر دستگیر شدند، گفت: در این عملیات، 6 دستگاه خودرو مسروقه از مالخران،2دستگاه موتورسیکلت و نیز 2دستگاه پراید استفاده شده در صحنه های سرقت از سارقان توقیف و 8 دستگاه از خودروهای مسروقه به صورت رها شده در شهرستان های استان هرمزگان کشف شد.

سرهنگ بهدانی فرد با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای ماموریت ها، عنوان کرد: تلاش برای شناسایی سایر سرقت های احتمالی و مالباختگان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز