معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

اعتبارات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در هرمزگان باید به طور کامل جذب شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۳:۴۱
کد خبر: ۷۱۲۶۰۹
اعتبارات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در هرمزگان باید به طور کامل جذب شود
معاون هاهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: 100 درصد اعتبارات اختصاص یافته به صندوق کار آفرینی امید استان از محل طرح اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر بنا به دستور استاندار هرمزگان باید جذب شود و از ظرفیت فرمانداران در این رابطه باید بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه ویژه پیگیری جذب اعتبارات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر استان هرمزگان با اشاره به اهمیت جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر، تصریح کرد : پیرو دستور اکید جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم استان 100 درصد اعتبارات اختصاص یافته از محل طرح اشتغال روستایی و فراگیر به صندوق کارآفرینی امید استان تا پایان خرداد باید جذب گردد و در این رابطه همه ظرفیت ها باید بسیج شود.

وی افزود: اداره کل کار تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دبیرخانه کارگروه اشتغال به همراه دفاتر جذب و سرمایه گذاری و هماهنگی اموراقتصادی و دفتر امور روستایی استانداری و دستگاه های ذیربط اجرایی استان پرونده های معرفی شده به صندوق کارآفرینی استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی را بررسی و ضمن رفع موانع سریعا برای دریافت تسهیلات تعیین تلکیف کنند تا در مسیر جذب اعتبارات صندوق خللی صورت نپذیرد و اعتبارات این بخش به طور کامل  در هرمزگان جذب شود.

معاون هاهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت : مدیران دستگاه های اجرایی نظیر میراث فرهنگی ، جهاد کشاورزی ، صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی استان افراد واجد شرایط را برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر معرفی کنند  تا روند پرداخت تسهیلات در بانک های استان سرعت گیرد.

حیدری با تاکید بر استفاده از ظرفیت فرمانداری های استان در جذب اعتبارات اشتغالزایی، اظهار داشت: مدیران دفاتر حوزه اقتصادی استانداری و همچنین دفتر امور روستایی استانداری از ظرفیت فرمانداری های تابعه استان برای جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر بهره بگیرند تا جذب اعتبارات سرعت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط همگی بسیج شوند تا اعتبارات اختصاص یافته از محل اشتغال روستایی و فراگیر به این صندوق به طور 100 درصدی جذب گردد و جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم استان بر این موضوع تاکید ویژه دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال، عنوان کرد: اهمیت ایجاد اشتغال در کشور بسیار بالاست و اشتغالزایی حتی برای یک نفر هم  مهم است زیرا این اشتغالزایی علاوه بر آنکه باعث تامین معیشت یک خانواده می شود، از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

حیدری گفت: فلسفه وجود مسئولان در نظام اسلامی خدمت و گره گشایی از کار مردم است و برای رونق اشتغال باید با اشتیاق فراوان و انرژی تمام کار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز