تصویب خالص فروشی کالاها در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۵:۰۷
کد خبر: ۷۱۳۱۴۱
تصویب خالص فروشی کالاها در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس
سومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و کلیه اعضاء در ساختمان شهید عمرانی بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ، خلیل قاسمی درسومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با توجه به دستور کار کاهش متراژ صنوف تولیدی و خدمات فنی اظهار داشت: کاهش متراژ رسته های کیک پزی و قنادان باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرارگیرد و از تعیین سلیقه ای با توجه به شرایط شهر بندرعباس جلوگیری بعمل آید که پس از بحث و تبادل نظر اعضاء مقــرر گردید جـهت تعیین حداقل متراژ رسته های کیک پزی و قنادان در قالب کمیته کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و گزارش مربوطه جهت اخذ تصمیم نهائی به کمیسیون نظارت ارائه نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به منظور جلوگیری از اجحاف حقوق مردم، خالص فروشی رسته های شیرینی فروشی، میوه فروشی و مواد پروتئینی (کسر کردن وزن ظرف به ویژه شیرینی، میوه و مواد پروتئینی) باید اجرائی شود که در این راستا باید اطلاع رسانی و آموزش های لازم صورت گیرد که با موافقت تمام اعضا به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس از بی سامانی وانت بارها در شهر بندرعباس گلایه کرد و گفت:

وانت بارها باید ساماندهی شوند چراکه این موضوع تبعات سنگینی را به بازار میوه فروشان و برخی رسته های صنفی و حتی زیباسازی شهر وارد ساخته است.

وی افزود: نابسامانی وانت بارها در تمامی خیابان های شهر بندرعباس حتی به صورت شبانه دیده می شود که سبب نارضایتی میوه فروشان شده است و ما باید بستر مناسبی جهت رفاه حال شهروندان فراهم نماییم و وانت بارهای سیار را ساماندهی و به یک مکان واحد هدایت نماییم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز