با حضور مسئولان استانی و محلی؛

عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدا آغاز شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۱۴۱۰۱
عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدا آغاز شد
عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدا بندرعباس در آیینی رسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ شهردار بندرعباس ساعتی قبل طی آیینی رسمی که در محل اجرای پروژه بزرگ تقاطع غیرهم‌‌سطح شهدا صورت گرفت، گفت : امروز عملیات حفاری تقاطع غیرهم‌سطح شهدا ( پل خواجو )شروع شده که مدت قرارداد این پروژه 18 ماه است و امیدواریم در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

عباس امینی‌زاده با اشاره به اعتبار 200 میلیارد ریالی این پروژه، اضافه کرد : تقاطع غیرهم‌سطح ابوموسی نیز مراحل پایانی را طی می‌کند و اگر به معارضی برنخوریم، تا هفته دولت سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های بزرگ شهرداری در قالب تهاتر و توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، افزود: در برنامه مطالعاتی حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس 21 تقاطع غیرهم‌سطح در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است ؛ این تقاطع غیرهم سطح به طول 455 متر و عرض 19 متر دارای 100 شمع، 9 فونداسیون، 14 ستون، دو کوله، چهار راست‌گرد و 215 متر عرشه است که با بهره‌برداری از آن مشکل ترافیکی این بخش مرتفع می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز