شهادت حضرت علی علیه‌السلام ؛

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع)

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۵۴۸۱
هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان ایام ضربت خوردن مولای متقیان،امیرالمومنین علی (ع) و شهادت اولین شهید محراب را به همه شیعیان راهش تسلیت گفت. [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، متن پیام تسلیت به این شرح است :

حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است که مانند موجی در دریای بیکران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست کمال پیش رفت.

او همانند ابری است که همواره بر بیکران دل‌های مشتاق، رحمت و آزادگی فرو می‌بارد، و حماسه‌آفرینی است که ملائک آسمان بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می‌زدند.

فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ است که همچون خورشید دریای بیکران انسانیت را گرم می کند. امام مومنان و متقیان درس آزادگی، گذشت، فداکاری و خدا دوستی را با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخت.

شهادت جانسوز این یگانه دهر، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه‌های خدا، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند و فروریختن حصارهای جهل و بیگانگی مخلوق از خالق را با اِعراض از خواهش‌های نفسانی در فراسوی هیاهوی زندگانی، تنها با دعا و نماز میسر سازند، و عطر معنویتی دل‌انگیزتر ازرایحه باغ‌های بهشتی را استشمام کنند و انوار معرفت را که از چشمه ناب خورشید حقیقت متجلی شده است، با احیاء شب قدر درک نمایند.

مجموعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای این ملت مسئلت دارد و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی میهن پاکمان تسلیت و تعزیت می‌گوید.

هوشنگ ملایی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز