حضور رئیس کل دادگستری ، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۵:۵۲
کد خبر: ۷۱۵۴۹۵
حضور رئیس کل دادگستری ، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت :خروش میلیونی مردم رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: خروش میلیونی مردم شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی، رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: حضور آحاد ملت شریف و انقلابی ایران در این راهپیمایی نشان از بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی اقشار مختلف مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به این مطلب که مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان هرمزگان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز در  راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند تصریح کرد: اقشار مختلف مردم امروز با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین برخاستند.

وی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: خروش میلیونی مردم شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی، رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد خواهد کرد.

این مقام قضایی همچنین با آرزوی رهایی قریب الوقوع قدس شریف تأکید کرد: به یاری خداوند متعال ، بیت المقدس با فریاد مسلمین جهان و در نتیجه پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت از چنگال غاصبین صهیونیست آزاد خواهد شد

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز