رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب:

شانه سازی در راه های روستایی شهرستان میناب

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۱:۲۱
کد خبر: ۷۱۵۸۷۰
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب از شانه سازی راه های روستایی شهرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ذاکری گفت : طی بازدیدهای صورت گرفته از راهها ،شانه سازی راه های روستایی به میزان  26 کیلومتر در محورهای روستایی گورزانگ و کرگان صورت گرفته است.ذاکری اظهار داشت :  رگلاژ و تسطیح شانه راه های روستایی به میزان 26کیلومتر در محورهای روستایی کرگان و گورزانگ از اهم عملکرد این اداره در ماههای گذشته میباشد .ایشان افزود: نصب و تعمیر تابلو اخطاری  ، انتظامی ، مسیرنما بصورت پیمانی در محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان در حال انجام می باشد و در آینده ای نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی همچنین گفت : لکه گیری راه های آسفالته تا 5 سانتی متر به میزان 250 مترمربع انجام شده است .در همین راستا با توجه به گرمای هوا عملیات راهداری بصورت روزانه در این شهرستان صورت می گیرد و گشت های راهداری همواره در طول محورها مراقب حریم راهها می باشند .

ذاکری افزود عملیات شانه سازی راههای روستایی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی  در دو محور کرگان و گورزانگ بطول 26 کیلومتر و 75000 متر مکعب خاک برداری و خاک ریزی به کمک بخشدار و دهیاران در حال اجرا می باشد . و با انجام این امر مهم روستاهای دماغ ریگ  ،سرشیف ، کمبیل، میسکنک ، چنگان و کنار اسماعیل از راه مطلوب برخوردار خواهند شد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با ارتقاع سطح کیفیت راهها آمارتصادفات کاهش یابد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز