تقدیر و تشکر باقرجوان ازحضور پرشورخانواده بزرگ راهداری وحمل ونقلی استان

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۸:۳۳
کد خبر: ۷۱۵۸۷۷
داریوش باقرجوان در خصوص روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام رحمه الله میباشد و ما باید روز قدس که روز اسلام است هر ساله احیاء کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان داریوش باقرجوان در خصوص روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام رحمه الله میباشد و ما باید روز قدس که روز اسلام است هر ساله احیاء کنیم.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل استان هرمزگان  بنا به فرمایشات امام راحل عظیم ما رحمه الله که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیده گفت :ما  مسلمانان باید به هوش باشیم تا برای نجات ملتهای مسلمان مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین دست از تلاش نکشیم و همواره این قشر مظلوم را حمایت کنیم .

این مقام مسول در آخر از حضور پرشورو یکپارچه همشهریان خونگرم استان علی الخصوص خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل استان و صنوف حمل و نقلی شهرستان بندرعباس تشکر و قدر دانی نمود و گفت  درود خدا بر شما مومنین ولایتمدار وافتخار آفرین که همگام با قلبی سرشار از عطر روح بخش قرآن کریم در ماه ضیافت الهی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردید و با وحدت وبصیرت بار دیگر خلق حماسه ای بزرگ در جمعه آخر ماه مبارک رمضان لرزه براندام دشمان اسلام ومسلمین جهان انداختید حضور شما  عزیزان نشانگر این امر است که تا جان در بدن دارید در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهید ماندودست از ولایت و حمایت از این قشر برنخواهید داشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز