قدردانی فرماندار شهرستان میناب از هنرمندان

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۱۶۲۸۵
قدردانی فرماندار شهرستان میناب  از هنرمندان
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از قدردانی فرماندار ویژه میناب از هنرمندان برگزاری جشن خیریه به نفع کودکان بیماری های خاص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رضااوژند در این خصوص گفت : نشست صمیمی هنرمندان و ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در دفتر فرماندار برگزارشد . 

 اوژند اضافه کرد : در این جلسه سعیده کریمی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده فرمانداری گزارشی از نحوه برگزاری و میزان مشارکت هنرمندان و استقبال مردمی و مبالغ جمع آوری وجوه از فروش  بلیط و کمک های مردمی در برآوردن آرزوهای بچه ها در مراسم جشن خیریه کودکان بیماریهای خاص ارائه دادند .

در ادامه ابوذر نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با قدردانی  از هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری این جشن خیران را کاری معنوی دانست و همزمانی این جشن  در ماه مبارک رمضان و در دهه کرامت  اجر و معنویت این کار فرهنگی  را دوچندان خواهد کرد .

فرماندار ویژه شهرستان میناب  با نقل روایاتی به  ثواب  و پاداش  ماه مبارک رمضا ن در جنبه های فردی و جمعی انسان ها اشاره کرد و اظهار داشت : حرکت خالصانه و نوع دوستانه  شما هنرمندان در شاد کردن دل مردم و همچنین خانواده های نیازمند و کودکان بیماری خاص کاری ارزشمند و قابل ستایش است .

درپایان فرماندار با اهدا لوح تقدیر وشاخه گل از هنرمندان تقدیر و تشکر کرد

 

نظر شما