استاندار هرمزگان در شورای مسکن استان:

پنج هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان تا هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۸:۲۹
کد خبر: ۷۱۶۲۹۳
پنج هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان تا هفته دولت افتتاح می شود
استاندار هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا هفته دولت سال جاری پنج هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان به طور کامل و با وصل شدن انشعابات آب و برق این واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست و تقسیم کار صورت گرفته میان دستگاه های اجرایی جهت تکمیل طرح های مسکن مهر در هرمزگان، عنوان کرد: در این راستا مقرر شد شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به شهرداری بندرعباس تحویل داده شود تا خدمات رسانی بهتری به مردم این شهرک صورت گیرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا هفته دولت سال جاری پنج هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان به طور کامل و با وصل شدن انشعابات آب و برق این واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان افزود: طرح روشنایی معابر شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس نیز طی سه فاز تا هفته دولت امسال اجرایی می شود و شهرداری بندرعباس نیز در زمینه ایجاد فضای سبز و آسفالت معابر این شهرک اقدام خواهد کرد.

همتی تصریح کرد: دیگر نیازهای این شهرک از جمله ایجاد شبکه جدید فاضلاب، مدرسه، مسجد و اماکن ورزشی احصا شده و با تخصیص منابع بخشی از نیازهای زیرساختی شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس تا هفته دولت و بخش دیگری تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

وی گفت: به ساکنان واحدهای مسکن مهر در هرمزگان اطمینان می دهم که مسائل آنان را به طور منظم و هفتگی مورد بررسی قرار می دهیم و در جهت رفع مشکلات تصمیم گیری می شود تا آسایش، رفاه و آرامش مناسبی برای ساکنین این واحدها ایجاد شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص تعدادی از تعاونی های مسکن مهر در هرمزگان که در دادگستری پرونده دارند با همکاری دادگستری کل استان مقرر شد بخش ویژه ای برای تسریع در رسیدگی به مسائل آنان مشخص شود.

همتی اضافه کرد: از مردم ساکن در واحدهای مسکن مهر مناطق مختلف استان هرمزگان نیز می خواهیم تا همراهی لازم را با دستگاه ها در جهت بهبود خدمات رسانی داشته باشند.

یک میلیون واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید به متقاضیان تحویل داده شده است

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز در این نشست، اظهار داشت: از مجموع 55 هزار واحد مسکن مهر که کار ساخت آن در استان هرمزگان آغاز شد، ساخت نزدیک به 50 هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور تمامی پروژه های مسکن مهر در سطح کشور باید در سال جاری تکمیل و به اتمام برسد که تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: در حال حاضر 300 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در سطح کشور وجود دارد که در انتظار خدمات زیربنایی برای تحویل هستند و به طور جدی پیگیر رفع مشکل خدمات زیربنایی از جمله آب و برق در واحدهای مسکن مهر هستیم.

مهرآبادی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی نزدیک به یک میلیون واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح مسکن مهر، نزدیک به دو میلیون واحد مسکونی در قالب این طرح ساخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز