تصویب پذیرش ۱۲ واحد فناور در مرکز رشد پارک فناوری هرمزگان

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۱۶۳۸۴
تصویب پذیرش ۱۲ واحد فناور در مرکز رشد پارک فناوری هرمزگان
دهمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر پویان ادیبی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور با اشاره وضعیت واحدهای فناور افزود: سیاست کلی ما حمایت از ایده های فناورانه و ایجاد کسب و کار است و در این زمینه تلاش کرده ایم تا از ایده های نو که منجر به تولید محصول فناورانه می شود حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از ایده های فناورانه منجر به ایجاد اشتغال می شود، گفت: با حمایت از ایده ها و کمک به تجاری سازی آن بازار این محصولات رونق می گیرد که خود به خود باعث ایجاد اشتغال می شود.

در این جلسه همچنین صادق صمصام پور دبیر شورای فناوری مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به مصوبات جلسه گفت: اعضا به اتفاق آرا پذیرش 12 واحد فناور را تصویب کردند. به گفته وی، این واحد ها در حوزه های مکانیک، فناوری دریایی، فناوری اطلاعات، تبلیغات و پلیمر پس از داوری پذیرش شده اند که از سوی اعضا به تصویب نهایی رسید.

صمصام پور ادامه داد، با نظر اعضا با تبدیل وضعیت شش واحد فناور موافقت شد. وی افزود: این واحدها پیش تر در مرحله رشد مقدماتی فعالیت داشته اند که پس از نظارت و ارزیابی و داوری در این مرحله پذیرش شدند.

دبیر شورای فناوری مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: با تصویب اعضا مبلغ سه میلیارد و 680 میلون ریال تسهیلات در اختیار 17 واحد فناور قرار می گیرد.

وی همچنین از خروج یازده واحد فناور از مرکز رشد خبر داد و گفت: با تصمیم شورا رای به خروج یازده واحد فناور داده شد. اعضا همچینن با پایان دوره یکی از واحد های فناور موافقت کردند.

گفتنی است، در پایان این جلسه برنامه عملیاتی سالجاری مرکز رشد واحدهای فناور به تصویب اعضا رسید.

 

نظر شما