در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی ؛

برگزاری نشست های هم اندیشی با بهره برداران در شهرستان پارسیان

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۷:۱۰
کد خبر: ۷۱۶۷۸۵
در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی برگزاری نشست های هم اندیشی با بهره برداران در شهرستان پارسیان انجام شد

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی و جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به کشاورزان و بهره برداران و امام جمعه محترم اهل سنت محله احشام در شهرستان پارسیان برگزار شد.  

رئیس اداره منابع آب پارسیان در این جلسات ضمن ارایه گزارشی از وضعیت منابع آبی شهرستان و مشکلات بوجود آمده بخاطر خشکسالی ها و وضعیت بحرانی منابع آب ، پیرامون ضرورت حفاظت و صیانت از منابع آبی و مدیریت صحیح آن سخنانی را بیان کرد.

رخش خورشید در ادامه اظهار داشت : همکاری و مشارکت و در عین حال تعامل سازنده و مثبت میان اداره منابع آب با کشاورزان و همه بهره برداران منابع آبی، یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی افزود :  از نمایندگان کشاورزان و  دهیاران که حضور دارید، تقاضا و خواهش اکید دارم که شرایط کنونی را با این نگاه که نسلهای آینده ما نیز حق استفاده از این منابع آبی را دارند، تفسیر و تحلیل کنید تا بتوانیم منابع آبی را با تقاضای استفاده از آن، به خوبی هماهنگ و مدیریت کنیم.

رئیس اداره منابع آب پارسیان گفت : اقداماتی همچون ، همکاری کشاورزان با منابع آب ، اجرای آبیاری مدرن و الگوی کشت مناسب و ... را باید به صورت جدی به آنها عمل کنیم تا بتوانیم شرایط کم آبی کنونی را به خوبی مدیریت کنیم.

در پایان ، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی حاضر در این جلسه، خواسته ها، مشکلات و پیشنهادات خود را بیان کرده و درباره آنها گفتگو و تبادل نظر شد که موضوع مشکلات بررسی و تشریح گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز