مدیرکل امور روستایی استانداری با حضور در میز خدمت پاسخگو و پیگیر مسائل مراجعین شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۳۸:۰۴
کد خبر: ۷۱۷۲۰۲
مدیرکل امور روستایی استانداری با حضور در میز خدمت پاسخگو و پیگیر مسائل مراجعین شد
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان روز سه شنبه با حضور در میز خدمت استانداری، مستقیماً پاسخگو و پیگیر مسائل و مشکلات مراجعین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، علی سالاری مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در این خصوص بیان داشت: یکی از هدف های اصلی هر سازمان، جلب رضایت مراجعین و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و دسترسی سریع به مسئولین است و برپایی میز خدمت از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید در جهت اکرام هرچه بیشتر مراجعه کنندگان و تسهیل در انجام خدمات بوده است.

وی ادامه داد: نظر به اینکه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری در قالب طرح تکریم به عنوان یکی از برنامه های تحول اداری در دستور کار دولت قرار گرفته است خدمت رسانی به آحاد مردم باید در اولویت برنامه های دستگاه های دولتی، به خصوص دستگاهه ایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، قرار گیرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان تصریح کرد: ما مسئولان برای خدمت‌ رسانی صادقانه و بی ‌منت روی کار آمدیم و رفع مشکلات و رضایت ‌مندی مردم یک ارزش و افتخار است و در این راه باید تلاشی مستمر و مضاعف داشته باشیم و عدم انجام مسئولیت و کوتاهی در خدمت ‌رسانی به مردم برای هیچ مسئول و مدیری پذیرفته شدنی نیست و سبب بروز مشکلاتی برای مردم می ‌شود.

سالاری افزود: علی رغم پاسخگویی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و خدمت رسانی مداوم، اینجانب روزهای سه شنبه در میز خدمت استانداری مستقیماً پاسخگو و پیگیر امور روستانشینان  گرامی، دهیاران و شوراها می باشم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مشکلات تمامی مراجعه کنندگان این حوزه با عمده موضوع تقاضای وام اشتغالزایی روستایی  بررسی و در دستور کار پیگیری قرار گرفت.

 

نظر شما