دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان هرمزگان برگزارشد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۰:۱۰
کد خبر: ۷۱۷۲۱۲
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان باموضوع اوقات فراغت به ریاست اکرمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری وباحضور دانشور مدیرکل ورزش وجوانان وسایر اعضاء جلسه در محل استانداری هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،ابتدا دانشور ضمن خیرمقدم به حاضرین وآرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرا رسیدن عید فطر اظهارداشت:خداوند را شاکریم که امروز شاهد برگزاری دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان برای پرکردن اوقات فراغت جونان در فصل تابستان می باشد..

وی افزود: امیدواریم این جلسه خروجی خوبی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان داشته باشد و روند رو به رشدی را در امسال در این حوزه را شاهد باشیم.
سپس خواجه فینی معاون فرهنگی وامور جوانان دستورکار جلسه را به حاضرین ارائه نمود.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن تشکر از مردم بندرعباس که در مراسم تشییع پیکر شهیدخلیل تختی نژاد شرکت نموده بوند تشکر و قدردانی نمود و اظهارداشت :امیدواریم بتوانیم راه این شهدا را به خوبی و شایستگی ادامه دهیم و رهرو راه شهدا باشیم .
اکرمی ادامه داد : از اداره کل ورزش وجوانان که پیگیر مسائل جوانان است تشکر می کنم و درخواست دارم تا برنامه های اوقات فراغت جوانان به خوبی انجام شود و از همکاری همه اعضا با دبیر خانه نیز تشکر می نمایم.
وی درادامه از همه دستگاهها خواست که برنامه های امسال اوقات فراغت بهتر ،خلاقانه تر و پربار تر از سال های قبل باشد و برنامه های سال97 با سال گذشته متفاوت ترباشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بیان داشت: در راستای هماهنگی و برنامه ریزی برای جوانان ،با سردار ترابی فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)برای تشکیل گروه های جهادی جوانان هماهنگی شودو گروه جهادی حتما تشکیل گردد.
اکرمی بیان داشت: برای موضوع گردشگری نیز در استان (قم ،مشهد،جزایر استان و سایر استان ها)برنامه ریزی شود و کتبا به سایر مدیران دستگاههای اجرایی ابلاغ کنیدو برای مهارت ها حتما برنامه ریزی شود.
وی با بیان اینکه حوزه ورزش نیزباید فعال شودزیرا همه جوانان در تابستان وقت آزاد بیشتری دارند و میتوانند برای ورزش وقت بگذارندخاطرنشان کرد:دانشگاهها باید برای اوقات فراغت دانشجویان فراخوان و ثبت نام نمایندو هر دانشجویی در رشته تحصیلی خود به محیط کار مرتبط با رشته اش برای یادگیری کار برود.
اکرمی با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نباید کار موازی انجام دهداظهارکرد:همه دستگاههای اجرایی استان باید مستندسازی را انجام دهند از فعالیتهای صورت گرفته و گزارشی از برنامه های اوقات فراغت را مکتوب برای دبیرخانه بفرستند و اداره کل نیز در طول تابستان بر روی این برنامه ها کنترل و نظارت داشته باشد.
لازم به یادآوری است از دستگاههای برتر اوقات فراغت96 نیز تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.
درادامه سایر دستگاههای عضو ستاد گزارشی از برنامه هایی که برای اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته بودند را ارائه دادند وآمادگی خود را برای هرجه بهتر برگزار نمودن کلاس ها وکارگاههای آموزشی برای جوانان اعلام کردند.

 

نظر شما