دکتر همتی در نشست صمیمی با اعضای ستاد دکتر روحانی در هرمزگان:

باید تجربه اعتدالی موفقی در تاریخ سیاسی ایران رقم بزنیم

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۷:۰۷
کد خبر: ۷۱۷۷۳۰
باید تجربه اعتدالی موفقی در تاریخ سیاسی ایران رقم بزنیم
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه برنامه های توسعه، عمران، سرمایه گذاری و اشتغال در استان هرمزگان با جدیت پیگیری می شود، گفت: تلاش می کنیم کارنامه موفقی از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با اعضای ستاد دکتر روحانی در استان هرمزگان، عنوان کرد: مردم در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در سال گذشته با رای بسیار بالاتر نسبت به دوره یازدهم، دکتر روحانی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند و این رای بیانگر خواست مردم برای تداوم سیاست های اعتدال گرایانه در کشور است.

وی ادامه داد: مردم با این رای نشان دادند که از معدل عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی و خارجی رضایت داشتند و همچنان می خواهند مشکلات کاهش یابد و کشور توسعه بیشتری پیدا کند.

استاندار هرمزگان افزود: امروز ما وظیفه داریم به شکلی کار کنیم که تجربه اعتدالی موفقی در تاریخ سیاسی ایران بماند و به عنوان مرجعی برای آیندگان محسوب شود.

همتی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی در سال 92 در شرایطی کار را آغاز کرد که کشور با رشد اقتصادی منفی و تورم بسیار بالا مواجه بود اما در این دولت ضمن مثبت شدن روند رشد اقتصادی، تورم نیز کاهش چشمگیری پیدا کرد.

همتی با اشاره به مذاکرات هسته ای، خاطرنشان کرد: با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تدابیر دولت و تلاش تیم مذاکره کننده توافق هسته ای یا برجام شکل گرفت که دستاوردهایی برای کشور به همراه داشت اما دستاوردهای برجام در آینده بیشتر روشن خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خروج آمریکا از برجام را نشان دهنده بدعهدی این کشور دانست و اظهار داشت: اگر این معاهده بین المللی تنها به سود آمریکا بود بدون شک از آن خارج نمی شد و دولت آمریکا می خواست با خروج از برجام، ایران را عصبانی کند و تحت فشار قرار دهد.

همتی گفت: اما در این مرحله نیز با سعه صدر، تدبیر و هماهنگی خوب میان مقامات عالی رتبه کشور، استراتژی مناسبی از سوی جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شد تا به شرط ماندن اروپایی ها در برجام و تامین منافع ایران، این توافق ادامه یابد.

همتی با بیان اینکه دشمن اقتصاد ایران را مورد هدف قرار داده است، اضافه کرد: در چنین فضایی به پایداری در اقتصاد و کنترل و آرامش این عرصه نیاز داریم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: آمریکا می خواست با خروج از برجام به اقتصاد ایران شوک وارد کند اما در این شرایط رفتار دولت بسیار خوب و به موقع بود و موفقیت های بسیار خوبی نیز داشته است.

همتی با بیان اینکه برنامه های توسعه، عمران، سرمایه گذاری و اشتغال در استان هرمزگان با جدیت پیگیری می شود، افزود: تلاش می کنیم کارنامه موفقی از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان رقم بزنیم.

 

نظر شما