آموزش کارآموزان رشته فناوری اطلاعات سلامت در گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۷:۳۸:۱۲
کد خبر: ۷۱۸۴۶۶
آموزش کارآموزان رشته فناوری اطلاعات سلامت در گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه
با توجه به اهمیت آموزش مهارت های لازم در حوزه های تخصصی دانشگاه، واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در جهت بالابردن کیفیت سطح تحصیل دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت، بمنظور کسب تجربه لازم در حوزه آمار و تحلیل های آماری که از مسائل نوین و کاربردی موثر می باشد؛ آموزش های لازم را در قالب دوره کارآموزی ویژه دانشجویان این رشته آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان با توجه به اهمیت آموزش مهارت های لازم در حوزه های تخصصی دانشگاه، واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در جهت بالابردن کیفیت سطح تحصیل دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت، بمنظور کسب تجربه لازم در حوزه آمار و تحلیل های آماری که از مسائل نوین و کاربردی موثر می باشد؛ آموزش های لازم را  در قالب دوره کارآموزی ویژه دانشجویان این رشته آغاز کرد.

دکتر مریم رضایی رئیس گروه آمار دانشگاه گفت: پرورش نیروی انسانی متخصص از سطح آموزش در دانشگاه آغاز می گردد که این مهم نیز با حضور دانشجویان در محیط کاری با عنوان  کار آموز تکمیل می گردد.

وی افزود: یادگیری مسائل تئوری در طول تحصیل در بستر عملی و عینی کار، باعث درک عمیق و موثرتر دانشجویان خواهد بود که آشنایی با محیط اداری و اصول اولیه آن را  نیز در پی خواهد داشت. علاوه بر آن،  انتقال تجربیات کارکنان این گروه به کار آموزان درباز آموزی و  اصلاح بعضی از فرآیند های کاری که در حین آموزش  مشخص می گردند  ، کمک شایانی خواهد کرد.

دکتر رضایی در ادامه ضمن استقبال از حضور کارآموزان رشته های مرتبط، در گروه آمار گفت: امید است با آموزش مهارت های تخصصی  در این حوزه گامی موثر در بالا بردن توان عملی دانشجویان بمنظور ورود بهتر به عرصه کار و خدمت به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز