عزم فعالان اقتصادی کیش برای بازگشت به رونق

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۸۵۲۴
عزم فعالان اقتصادی کیش برای بازگشت به رونق
در دومین نشست فعالان اقتصادی کیش، سرمایه گذاران برنامه های خود را برای رونق دوباره کیش مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در دومین نشست اقتصادی مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش با فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان کیش که شامگاه چهارشنبه ٢٤ خرداد برگزار شد مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس جامعه بازاریان جزیره از تلاش برای رفع مشکلات مناطق آزاد خبر داد. 

رحمان سادات نجفی گفت: الگویی برای رفع مشکل ثبت سفارش طراحی شده و در حال پیگیری است که امیدواریم مورد تصویب قرار گیرد. 

وی بر ضرورت گفتمان بین تجار و بازرگانان با سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و افزود: با هدف تسهیل فعالیت های تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی در پی این گفتمان ها بسیاری از مشکلات در حال پیگیری از سوی مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش است. 

رئیس هیات‌ مدیره جامعه هتل‌ داران کیش توجه به حوزه  ای تی و گردشگری را کلید موفقیت و توسعه کیش دانست و افزود:  فعالیت ۵۰ هتل در کیش بستر مناسبی برای  جذب گردشگر خارجی است. 

مخملباف افزود: برابر آمارهای معتبر گردشگری جهانی هر ۶ گردشگر خارجی یک شغل ایجاد میکند ولی هر ۶۰ گردشگر داخلی یک شغل ایجاد میکند به همین جهت کشورهای گردشگر پذیر دنیا از جذب گردشگر خارجی به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای اشتغال زایی و کارآفرینی استفاده می کنند. در حالیکه سهم ایران با توجه به ظرفیت های خدادادی و طبیعی و تاریخی بسیار ناچیز است.

وی افزود: کیش به جهت پتانسیل های موجود طبیعی و امکانات می تواند با ایجاد خط ارتباطی مستقیم بین کشورهای اسکاندیناوی میزبان گردشگران برای بهره گیری از آفتاب و دریا باشد.

توسعه و به روز رسانی اپلکیشن کیش و توجه ویژه به ظرفیت های هواپیمایی کیش از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش بود.

رییس سندیکای صنایع کیش نیز در این نشست با  تشکر از مسئولیت پذیری مدیران‌سازمان در شرایط فعلی گفت: امیدواریم با مدد گرفتن از نظرات نخبگان وکارشناسان و به پشتوانه همراهی و تعامل بیشتر بدنه سازمان و بخش خصوصی همه در هر جایگاهی به وظایفمان عمل کنیم و با توجه به توان دانش و مدیریتی تیم مدیریتی فعلی سازمان می توایم موفقیت های چشمگیری برای توسعه کیش بدست آوریم.

 

نظر شما