آیین دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۶:۴۹
کد خبر: ۷۱۹۴۷۰
آیین دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی بندرعباس برگزار شد
مراسم جشن دانش ‌آموختگی و تحلیف 33 دانشجوی رشته پرستاری و 20 دانشجوی رشته مامایی ورودی سال 93 دانشگاه علوم‌ پزشکی هرمزگان( ورودی سال 93) در سالن فارابی مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا رد هرمزگان رییس دانشکده پرستاری مامایی بندرعباس در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه، اساتید و ‌دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و خانواده های آنان برگزار شد، گفت: امروز شاهد به بار نشستن زحمات و تلاش های جمعی از بهترین فرزندان و تلاشگران این آب و خاک هستیم که بعد از تحمل زحمات زیاد، وارد فصل جدیدی از زندگی خود شدند.

دکتر مهربان شاهی با اشاره به آمار دانش آموختگان ورودی سال 93 مقطع کارشناسی از 2 رشته پرستاری و مامایی افزود: در این مراسم دو گروه پرستاری و مامایی جشن دانش آموختگی خود را برگزار کردند؛ که از 33 دانشجوی پرستاری 23 نفر بومی و از 20 دانشجوی رشته مامایی 15 نفر بومی از شهرستانهای بندرعباس، بندرلنگه، جاسک، حاجی آّباد، قشم و میناب بودند.

 در پایان دکتر شاهی رییس دانشکده پرستاری و مامای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک به دانش آموختگان، از تلاش های مستمر والدین و اساتید قدردانی و برای همه آنها آرزوی موفقیت و روز افزون کرد.

 

گفتنی است؛ اجرای کلیپ، قرائت سوگند نامه و اهداء لوح به دانشجویان فارغ التحصیل این رشته ها، از دیگر برنامه های پایانی این مراسم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز