استاندار در دیدار با اصحاب رسانه:

بیماران استان بی نیاز از سفر درمانی به دیگر استان ها تا سال ۹۹

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۷۱۹۶۰۳
بیماران استان بی نیاز از سفر درمانی به دیگر استان ها تا سال ۹۹
استاندارصبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: بالغ بر هزار و ۷۰۰ تخت خواب به ظرفیت درمان استان طی دو سال آینده افزوده می شود که بدون شک تا سال ۹۹ بیماران هرمزگانی را بی نیاز از سفر در مانی به دیگر استان ها خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در کشور خاطر نشان شد در این برهه از زمان نقش مشارکت مردم  بسیار مهم تر است و نیاز است مردم متحد تر و منسجم تر  با دولت همراه باشند.

همتی افزود باید در این دوره زمانی بیش از پیش به ارتقای امید و نشاط در جامعه پرداخت و اخبار را صریح و روشن و با نگاهی مثبت لازمه منتشر کرد.

وی در دیدار با اهالی رسانه های استان با اشاره به ویژگی های خاص و منحصر به فرد استان هرمزگان از استان هرمزگان به عنوان قلب ایران یاد کرد و گفت:استان هرمزگان میزبان مردم سراسر کشور است و شرایط استان داری ویژگی نقش آفرینی ملی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر نقش رسانه های در تعالی استان هرمزگان تصریح کرد: همدلی بین همه اقشار استان هرمزگان به ویژه اهالی رسانه باعث خلق خاطره ای خوش و ماندگار و همچنین مصوبات خوب برای استان هرمزگان در پی سفر پیشین ریاست محترم جمهور به هرمزگان شد.

وی با اشاره به مصوبات خوب سفر پیشین ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان گفت: در بخش درمان مانند دیگر حوزه ها شاهد مصوبات خوبی از جمله افزوده شدن بالغ بر هزار و ۷۰۰ تخت خواب به ظرفیت درمان استان طی دو سال آینده هستیم.

همتی تاکید کرد مردم استان هرمزگان از سال ۹۹ برای درمان نیاز به مهاجرت به دیگر استان ها برای درمان را نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی 350 خانه بهداشت جدید نیز در مناطق مختلف هرمزگان احداث می شود.

این مقام مسؤل با بیان اینکه استان هرمزگان از استان های فرا خشک کشور است و  در سال آبی اخیر حدود ۲۰۰ میلی لیتر کاهش میزان بارندگی داشته است گفت: با به بهره برداری رسیدن  آب شیرین کن های در دست احداث  استان هرمزگان ، بخش عظیمی از محدودیت های آبی استان هرمزگان مرتفع خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه به مشکلات استان واقف هستیم تصریح کرد: مردم بدانند مجموعه دولت به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای مرتفع سازی این مشکلات هستند اما این مهم مستلزم صبر و گذران  زمان لازم است .

نماینده عالی دولت در هرمزگان از مردم، رسانه ها و دولت به عنوان محورهای رفع معزلات خشکسالی  یاد کرد و تصریح کرد هریک از این محورها به نوبه خود می تواند در عبور از این بحران با اتحاد و همدلی کارساز باشند.

وی در ادامه ارتقای شاخص های تولید، افزایش صادرات، توسعه بیش از پیش حوزه آبزی پروری،رفع موانع صادرات و کاهش فرایندهها صاردات کالا،کاهش نرخ بیکاری از ۱۰ به ۷،ارتقای سرمایه گذاری در استان،بهره برداری از فازهای مختلف پالایشگاه های استان و ... را از اهم دستاوردهای دولت تدیر و امید در استان هرمزگان در مدت اخیر خواند.

همتی از فارغ التحصلان بیکار بخش کشاورزی و دیگر حوزهای تحصیلی استان هرکزگان خواست تا با ورود به حوزه های کار آفرینی و تولید از ظرفیت های تعاونی،تسهیلات و حمایت های دولت بهره مند شوند .

استاندار هرمزگان از احداث هزار کیلومتر راه روستایی با همکاری وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان خبر داد و گفت این میزان احداث راه روستایی برابر با میزان احداث راه روستایی کل کشور در همین بازه زمانی  است.

این مقام مسؤل همچنین با تاکید بر اینکه در مسکن مهر نیز زیر ساخت های شهری خوب نیست و مشکلاتی در این حوزه وجود دارد ، از آغاز تغیر و تحولات در محلات مسکن مهر و  مرتفع سازی این مشکلات در آینده ای نزدیک خبر داد.

علیرضا خورشید زاده  مشاور رسانه ای استاندار هرمزگان نیز در این نشست  ضمن گزارش عملکرد رسانه های استان در سفر پیشین ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان،جلسه اختصاصی ریاست محترم جمهور با اصحاب رسانه استان هرمزگان را نشان از اعتماد و مهر ورزی بین دو طرف خواند .

خبرنگار: کاظم محمدیان مصمم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز