میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان راه اندازی شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۱:۳۰
کد خبر: ۷۱۹۹۳۰
میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان راه اندازی شد مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از راه اندازی میز خدمت به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در این اداره کل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، غلامعلی دانشور در این خصوص اظهارداشت : این امر در راستای اجرای بخش نامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمت به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در این اداره کل انجام شده است.

وی با بیان اینکه میز خدمت زیر نظر معاونت اداری و مالی اداره تشکیل می شود خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه از جمله فرایند ثبت سمن، موسسات مشاوره ازدواج در حوزه جوانان ، باشگاههای ورزشی، مرخصی های ورزشی در حوزه ورزش ، مناقصه و مزایده ،دریافت مدارک و درخواست های مراجعان در صورت امکان و در غیر اینصورت تعیین تاریخ مراجعه بعدی از دیگر اهداف راه اندازی میز خدمت است.

دانشور دریافت نتایج اقدام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایتشان به واحدهای مربوطه درموارد ضروری را از دیگر وظایف میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت های میز خدمت در اداره کل تصریح کرد: این حوزه با هدف تحول و ارتقای سطح کمی و کیفی امورات اداری،گام‌های مهمی را در سازمان دادن به بخش اداری در برخواهد داشت.

نظر شما