معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تحت تملک بانک ها

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۰:۵۷
کد خبر: ۷۲۰۹۵۲
معاون امـور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگـان از تعیین تکلیف واحـدهای تحت تملک بانکها در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنایع دستی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سهراب رضوانی در یکصد و شصت و دومین جلسه کمیته کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: حسب دستور رییس جمهور، به زودی این بنگاه ها تعیین تکلیف و واحدهایی که مستعد هستند در سـال مزین به شعار حمایت از کالاهـای ایرانی به چرخه اقتصاد کشور باز می گردند.

وی افزود: احیاء واحدهای تملک شده توسط بانک ها می تواند ظرفیت تولیدی و سرمایه ای استان را در شرایط کنونی اقتصادی بهبود ببخشند و امید است سریعتر شاهد تعیین تکلیف و بازگشت واحدهای مستعد به چرخه تولید و اشتغازایی در استان باشیم.

معاون امور صنایع سازمان با تاکید مجدد از بانک های عامل خواست واحدهای تولیدی را بدون هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تملیک نکنند و قبل از اجرای هرگونه اقدام اجرائی با دستور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام گیرد.

شایان ذکر است مقرر گردید بانک ها ظرف مدت 24 ساعت لیست واحدهای تملیک شده را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی فرمت ارائه شده از سوی دبیرخانه اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز