بهروز اکرمی:

فرمانداران تدابیر لازم را برای کنترل و نظارت بر بازار اتخاذ کنند

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۲۴۰۵
فرمانداران تدابیر لازم را برای کنترل و نظارت بر بازار اتخاذ کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: قیمت های بالای برخی اقلام تره بار که محصولات داخلی هستند کاذب بوده و فرمانداران باید نظارت و کنترل لازم را بر روی بازار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: برخی افزایش های قیمت در بازار فقط توسط سودجویان صورت گرفته و به شرایط فعلی کشور ربطی ندارد و فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها باید برای افزایش نظارت و کنترل بازار اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بر جذب سرمایه گذار و ارز آوری در کشور و استان تاکید کرد و گفت: باید فرمانداران برای جذب سرمایه گذار و ارز آوری به کشور و استان از  ایده های نو و خلاقانه استفاده کنند تا بتوانند حداکثر جذب را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان صنعت گردشگری را یکی از ظرفیت های جذب سرمایه گذار در استان دانست و گفت: فعال سازی صنعت گردشگری علاوه بر جذب سرمایه گذار، در زمینه ارز آوری نیز برای استان نقش خواهد داشت.

اکرمی بهترین راه مقابله با شرایط اقتصادی فعلی را صرفه جویی دانست و عنوان کرد: صرفه جویی در هزینه های جاری در برون رفت از این شرایط بسیار حائز اهمیت است و ادارات باید سعی کنند در تمامی موارد صرفه جویی انجام دهند.

وی با اشاره به نیاز برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان بشاگرد، گفت: یکی از مصوبات این جلسه برگزاری کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه ‌گذاری استان در بشاگرد به منظور پیگیری مسائل و مشکلات این شهرستان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز