معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس خبر داد:

رفع معارض تقاطع شهید بهشتی و آغاز تقاطع قدس/ افتتاح زیرگذر ابوموسی در هفته دولت

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۲۴۲۳
رفع معارض تقاطع شهید بهشتی و آغاز تقاطع قدس/ افتتاح زیرگذر ابوموسی در هفته دولت
معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از رفع معارض تقاطع شهید بهشتی با همکاری سایر ادارات مربوطه خبر داد و گفت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
 

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا بهادر با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر در جمع اعضای این شورا اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های عمرانی شاخص شهر سال گذشته آغاز شده و تعدادی دیگر نیز مانند تقاطع غیرهم سطح شهید بهشتی در سال جاری شروع شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه افزود: تاکنون ساخت 24 شمع در ضلع جنوب تقاطع در حال احداث شهید بهشتی انجام شده و این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به سایر پروژه‌های عمرانی شاخص شهر، ادامه داد: تقاطع ابوموسی نیز به عنوان نخستین زیرگذر شهر بندرعباس که دسترسی به بلوار شهید رجایی را آسان می‌کند، با پیشرفت فیزیکی 85 درصد، در حال ادامه است و قبل از هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهادر همچنین ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرایی تقاطع مهرگان خاطرنشان کرد: این تقاطع به عنوان کامل‌ترین تقاطع غیرهم‌سطح شهر، دسترسی از بلوار رسالت به آزادراه شهید رجایی و بلوار امام‌‌حسین(ع) را تا حد قابل توجهی آسان می‌کند.

وی ادامه داد: ساختمان معاونت‌های شهرداری بندرعباس نیز که در ضلع شمالی ساختمان کنونی شهرداری در حال ساخت است، از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و در مرحله نازک‌کاری است.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: اجرای اولویت پنجم توسعه بلوار ساحلی نیز یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای این معاونت بوده که محل آن، روبروی مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس است و امیدواریم در دهه فجر سال جاری شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

بهادر گفت: پروژه بلوار پردیس، با توافقات صورت گرفته بزودی از سر گرفته می‌شود.

وی از پیشرفت 85 درصدی بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که در قالب سرمایه‌گذاری در حال احداث است، تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس در انتها نیز از انجام تشریفات اداری لازم جهت اجرای تقاطع غیرهم‌سطح قدس خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز بزودی آغاز می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز