حیدری بلوکی اعلام کرد:

۱۰ تیر؛ پایان مهلت طلایی بخشودگی جرائم کارفرمایان در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۴:۱۰
کد خبر: ۷۲۳۱۶۹
۱۰ تیر؛ پایان مهلت طلایی بخشودگی جرائم کارفرمایان در هرمزگان
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان آخرین مهلت تعیین شده برای بهره‌مندی کارفرمایان خوش حساب این استان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای را پایان روز 10 تیرماه جاری اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،"سید فاضل حیدری بلوکی" طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب را از جمله اقدامات سازمان تامین اجتماعی در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی دانست و گفت: این اقدام برای کمک به رونق فضای کسب و کار وتولید ملی صورت گرفته است.

وی افزود: کارفرمایانی که جرائم بیمه ای آنها مربوط به قبل از 29 اسفند1395 است و هم اکنون نیز رابطه بیمه پردازی آنها با سازمان تامین اجتماعی برقرار است، مشمول قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب هستند .

حیدری بلوکی اضافه کرد: علاوه بر بخشودگی جرایم تا سقف 100 درصد، اصل حق بیمه کارفرمایان هم تقسیط می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خوش حسابی و فعال بودن کارگاه را از جمله مهمترین شروط استفاده از این طرح عنوان کرد و افزود: کارفرمایان کارگاههای معدنی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی امکان بهرمندی از این فرصت طلایی را دارند.

وی روز 10 تیرماه را به عنوان آخرین مهلت بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان اعلام کرد و از متقاضیان خواست، برای تعیین تکلیف بدهی خود قبل از پایان مهلت تعیین شده به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند.

حیدری بلوکی با یادآوری اینکه مهلت دوماهه تعیین شده برای استفاده کارفرمایان از تسهیلات قانونی بخشودگی جرایم بیمه‌ای از تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، تأکید کرد: با توجه به فرصت اندک باقی مانده، کارفرمایان کار خود را به روز آخر موکول نکنند.

وی بیان کرد: تمامی شعب تامین اجتماعی در استان آماده پاسخگویی به متقاضیان در خصوص نحوه بهره مندی از مزایای این قانون هستند.

 

نظر شما