با حضور مدیر کل صورت گرفت؛

برگزاری نشست روسای ثبت احوال شهرستان‌های هرمزگان

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۵:۵۰
کد خبر: ۷۲۳۲۱۴
برگزاری نشست روسای ثبت احوال شهرستان‌های هرمزگان
نشست روسای ثبت احوال شهرستان‌های هرمزگان با حضور مدیر کل ثبت احوال و دیگر مسئولان اداره کل برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس افشاری‌نژاد در این نشست که با حضور معاونان، مسئول حراست، مدیران داخلی اداره کل و مدیران روسای شهرستان‌های ادارات ثبت احوال استان برگزار شد، پیرامون لزوم صرفه‌جویی و بهینه مصرف کردن و همچنین نگه‌داری از نرم‌افزارها و سخت‌افزار و امکانات موجود تاکید کرد.

وی همچنین در مورد تکریم ارباب رجوع و اهمیت این موضوع نیز سخنان را بیان کرد و خواستار حاکم سازی، نگاه‌های بلندنظرانه و توسعه طلبانه به سیستم و واحدهای مختلف در مجموعه ثبت احوال شد و گفت: امروزه دیگر نمی‌توان با نگاه های تنگ‌نظرانه، محدود کننده، سنتی و ایستا سازمان‌ها و سیستم‌ها را مدیریت کرد و انتظار داشت که مردم نیز راضی باشند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان همچنین به اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها اشاره کرد و افزود: نگاه ما به نیروی انسانی به مثابه سرمایه‌های گرانقدری است که وجودیت سازمان را تشکیل می‌دهند و از همین روست که در حوزه آموزش و حوزه‌های رفاهی باید به طور ویژه متوجه کارکنان خود باشیم.

مهندس افشاری‌نژاد با اشاره به قابلیت‌های نیروی انسانی شاغل در مجموعه ثبت احوال استان،‌ تصریح کرد: جا دارد از همه عزیزان که در مسیر توسعه و تقویت پوشش خدمات، یار و یاور مدیریت و استراتژی‌های سازمان بوده‌اند قدردانی کنیم.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان تاکید کرد: استفاده حداکثری از تجهیزات کنونی و صرفه‌جویی در امور مصرفی همواره باید مورد توجه مدیران، روسا و کارکنان ثبت احوال استان باشد.

مهندس افشاری نژاد در بخش مربوط به تکریم ارباب رجوع یادآور شد: حذف کپی کاغذی از فرآیندهای اداری در مجموعه سازمان ثبت احوال یکی از اقدامات ارزنده و قابل اعتنا در کنار راه‌اندازی میز خدمت در تمامی ادارات ثبت احوال شهرستان است که از این بابت مورد تقدیر ویژه استانداری و سایر بخش‌های مربوطه نیز قرار گرفته‌ایم و کماکان به ادامه این رویه با هدف رضایت هر چه بیشتر شهروندان تاکید داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز