اکرمی مطرح کرد:

تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان هرمزگان براساس دلیل علمی انجام شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۳:۵۴
کد خبر: ۷۲۴۵۲۷
تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان هرمزگان براساس دلیل علمی انجام شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بررسی و تغییر نام های واحدها و عوارض جغرافیایی استان باید دلایل قانع کنند، منطقی و علمی داشته باشد در غیر این صورت تغییر نام لازم نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست کارگروه نامگذاری و تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان هرمزگان، بر رویکرد علمی این کارگروه تاکید کرد و بیان داشت: باید کارگروه نامگذاری و تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان با رویکرد علمی پیش رود و گزینه های مدنظر به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند.

وی به نیاز تغییر نام برخی از روستاها و شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: باید شورای روستاهایی که نیازمند تغییر نام هستند در جریان این تغییر از سوی کارگروه نامگذاری و تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: همچنین صورت جلسه ای از سوی شورای روستای مربوطه در خصوص تغییر نام به کارگروه ارسال شود چون اعلام نظر شورای روستا در این کارگروه الزامی است و بدون نظر اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم تغییری صورت نخواهد پذیرفت.

اکرمی به رویکرد در تغییر نام شهرستان ها توسط کارگروه نامگذاری و تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان اشاره و اظهار کرد: شهرستان ها نیز به منظور تغییر نام باید طرح توجیهی به این کارگروه ارایه کنند و دلایل تغییر نام به همراه مستندات مشخص از سوی شهرستان تحویل کارگروه گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت بررسی همه جانبه در کارگروه نامگذاری و تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان تاکید کرد و گفت: باید اعضای این کارگروه از موضوعاتی که قرار است در کارگروه نامگذاری و تغییر نام واحدها و عوارض جغرافیایی استان مطرح شود مطلع و زمان مورد نیاز برای بررسی آنها داشته باشند.

وی بر حساسیت این مهم تاکید کرد و افزود: باید نام گذاری و تغییر نام ها در استان به صورت علمی و منطقی صورت گیرد و در این روند نیز باید تمامی موارد قانونی مدنظر قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز