فرهنگ سازی راهکار اصلی مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۰:۱۱
کد خبر: ۷۲۴۵۳۲
فرهنگ سازی راهکار اصلی مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه
همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، دوره های آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر با هدف مبارزه با اعتیاد، در شهرستان سیریک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک: با بیان اینکه آموزش رکن اصلی پیشگیری از مواد مخدر در جامعه است؛ گفت: به مناسب هفته پیشگیری از مصرف مواد مخدر، دوره های آموزشی ویژه زنان خانه دار، زنان سرپرست خانوار و سفیران سلامت در محلات شهر سیریک و همچنین روستاهای این شهرستان با هدف آگاه سازی افراد در معرض خطر، ارتقاء دانش، نگرش و مهارت رفتاری این افراد برگزار شد.

دکتر غلام رحیمی با بیان اینکه فرهنگ سازی راهکار اصلی مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه می باشد؛ افزود: باید عزم ملی برای رویکرد اجتماعی مقابله با اعتیاد در سطح جامعه بوجود آید.

وی افزود: آموزش و پیشگیری دو اصل مهم برای تحقق این امر مهم است؛ و باید از تمامی ظرفیت های موجود در این مسیر استفاده کرد.

فهیمه ملک پور کارشناس روانشناسی ستاد شبکه بهداشت: در خصوص شناخت راه های پیشگیرانه از مواد مخدر، آموزش مهارت های اجتماعی در این زمینه، مهارت های رفتاری و قدرت نه گفتن و عواقب اعتیاد توصیحاتی ارائه کرد؛ و درپایان به سئوالات افراد در این خصوص پاسخ داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز