آغاز ساماندهی گروه های موسیقی شهرستان جاسک

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۴:۵۹
کد خبر: ۷۲۴۹۹۷
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک از ساماندهی گروه های موسیقی با حضور نماینده انجمن موسیقی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالرحمن لشکری زاده گفت: یکی از مهمترین اهداف انجمن موسیقی ساماندهی گروه های موسیقی فعال در سطح شهرستان می باشد که باید با دقت نظر بیشتری به ثبت این گروه ها پرداخت.

وی افزود: مجموع فعالیت گروه های موسیقی در شهرستان جاسک در بخش های سنتی، پاپ و کلاسیک می باشد که با انتخاب نماینده موسیقی، باید بر نوع فعالیت آنان نظارت داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک بیان کرد: برگزاری فستیوال و جشنواره های مختلف می تواند در بالا بردن روحیه ی گروه های موسیقی تاثیر بسزایی داشته باشد و می توان استعدادهای موسیقیایی را نیز شناسایی و معرفی کرد.

مهراب اسحاقی نماینده انجمن موسیقی در گزارشی جامع و کامل از فعالیتهای انجمن گفت: در حال حاضر 12 گروه موسیقی در انجمن مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 7 گروه موسیقی سنتی و 5 گروه موسیقی پاپ و کلاسیک می باشند.

نماینده انجمن موسیقی ادامه داد: گروه های فعال در دفتر انجمن شهرستان به ثبت رسیده اند که در آینده ای نزدیک سعی در برگزاری فستیوال بزرگ موسیقی سنتی، پاپ و کلاسیک را در شهرستان داریم و امیدواریم در این عرصه از هنر شاهد پیشرفت هنرمندان عزیز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز