معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مسئولان هرمزگان از ظرفیت فضای مجازی در راستای گفت‌وگو با مردم استفاده کنند

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۷:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۹۹۹
مسئولان هرمزگان از ظرفیت فضای مجازی در راستای گفت‌وگو با مردم استفاده کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مسئولان از فضای مجازی و رسانه ها برای گفت و گو و ارتباط بیشتر با مردم استفاده کنند تا جامعه به صورت شفاف در روند مسائل و موارد پیرامون خود قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان، عنوان کرد: امروز دیگر تنها صدا و سیما و مطبوعات رسانه شناخته نمی شوند و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی توانسته است جای آنها را در میان مردم بگیرد.

وی تاکید کرد: اخبار در فضای مجازی بدون در نظر گرفتن صحت و  سقم آنها به سادگی منتشر می شود و موجب تحت تاثیر قرار گرفتن افکار عمومی می شود.

اکرمی با بیان اینکه باید اخبار درست و صحیح در اختیار مردم قرار گیرد، بیان کرد: حضور فعال مسئولان در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و انتشار اخبار صحیح به موقع و گفت و گو با مردم می تواند از انتشار اخبار کذب تا حد ممکن جلوگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: حضور مسئولان به منظور شفاف سازی در فضای مجازی ضروری است اما این حضور نباید به تسویه حساب جناحی و یا پاسخگوی به دیگر مسئول تبدیل شود زیرا این گونه رویه ها نه تنها مشکل را رفع نخواهد کرد بلکه موجب ایجاد نامیدی در مردم می شود.

وی تاکید کرد: چنانچه مسئولان به جای کشاندن اختلافات به رسانه و افکار عمومی اقدام به گفت و گو و حل مسئله موجود کنند صد در صد منافع بیشتری را دنبال کرده است و مردم هوشیار ما نیز حتما رویه موجود را نخواهند پسندید و موجب دلسردی آنها از مسئولان می شود.

اکرمی تشکیل شورای هماهنگی اطلاع رسانی با حضور مسئولان عالی رتبه استان را امری ضروری دانست و افزود: پیش از آنکه مشکلات از طریق تریبون های مختلف به مردم برسد باید بتوان با گفتمان آنها را مطرح، پیگیری و رفع نمود و پس از آن مردم را از روند امور آگاه ساخت.

وی روابط عمومی ها را رکن اصلی در امر اطلاع رسانی دانست و اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه ها نیز باید با شیوه های نو و خلاقانه فعالیت های دستگاه مربوط خود را برای مردم تشریح کنند تا جامعه به صورت شفاف در روند امور هر دستگاه قرار گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز