اجرای طرح«آسمانی ها» در بیش از ۹۰ درصد از کانون های هرمزگان

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۲۵۸۰۴
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان تعداد کانون‌های فعال مساجد استان را بیش از هزار باب اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال طرح «آسمانی‌ها» در بیش از ۹۰ درصد از کانون‌های مساجد هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حجت الاسلام احمد پهلوانی در آیین افتتاحیه طرح«آسمانی ها» ویژه غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهر هشتبندی بخش توکهور شهرستان میناب، از اوقات فراغت به عنوان بهترین فرصت برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد نام برد و بیان کرد: کانون ها باید با برنامه‌ریزی جامع و دقیق، استفاده از تمام ظرفیت ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌ها و اهتمام نسبت به اجرای فعالیت‌های مورد نیاز روز جامعه و در قالب های جذاب هنری و جوان پسند تلاش کنند.

 وی افزود: کانون های فرهنگی هنری می بایست در برنامه های اوقات فراغت، موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و اهتمام ویژه به بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و مقارن با ایام اوقات فراغت نظیر روز جهانی مسجد، دهه کرامت و دهه امامت را مد نظر قرار گیرد.

 حجت الاسلام پهلوانی، برنامه ریزی برای عملیاتی کردن شعار سال به ویژه در حوزه حمایت مردمی از خرید کالاهای ایرانی و فرهنگ سازی در این زمینه را از اولویت های مهم کانون ها در طرح های اوقات فراغت تابستان امسال برشمرد و اضافه کرد: اجرای برنامه های خانواده محور و مبارزه با آسیب های اجتماعی از دیگر موضوعات مهمی است که باید در برنامه های طرح آسمانی ها گنجانده شود.

 وی ادامه داد: طرح اوقت فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از ابتدای تیرماه در شهرها و روستاهای مختلف استان هرمزگان آغاز و تا 18 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز