دکتر همتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

سه واحد تولیدی بزرگ هرمزگان به چرخه تولید باز می گردند/اقدامات اداره کل امور مالیاتی در خصوص طلافروشان متوقف می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۳:۵۱
کد خبر: ۷۲۸۱۹۹
سه واحد تولیدی بزرگ هرمزگان به چرخه تولید باز می گردند/اقدامات اداره کل امور مالیاتی در خصوص طلافروشان متوقف می شود
استاندار هرمزگان با اشاره به بررسی وضعیت سه واحد تولیدی بزرگ استان که چندین سال است در تعطیلی هستند، گفت: اقداماتی جهت بازگشت این واحدها به چرخه تولید صورت خواهد گرفت تا به تدریج فعال شوند و در این صورت نزدیک به 800 شغل نیز ایجاد خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به دستور کار این نشست، عنوان کرد: در این نشست موضوعات و مشکلات هشت واحد مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این تعداد شش واحد گردشگری بودند که با حضور سرمایه گذاران در جلسه، مسائل آنها با بانک ها بررسی و مقرر شد تا مورد حمایت قرار گرفته و تسهیلات بانکی به آنها پرداخت شود.

استاندار هرمزگان افزود: مشکلات یک واحد تولید قیر در استان و یک واحد کشاورزی نیز در این نشست بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

همتی با اشاره به بررسی وضعیت سه واحد تولیدی بزرگ استان که چندین سال است در تعطیلی هستند، تصریح کرد: اقداماتی جهت بازگشت این واحدها به چرخه تولید صورت خواهد گرفت تا به تدریج فعال شوند و در این صورت نزدیک به 800 شغل نیز ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: کمیته ای نیز جهت بازدید از واحدهای تولیدی که از سوی بانک ها به دلیل بدهی تملک شده اند در استان تشکیل خواهد شد تا واحدهای تولیدی راکد دارای قابلیت بازگشت به چرخه تولید شناسایی و در کارگروه مطرح شوند و برای حمایت از آنها تصمیم گیری شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به مسائل پیش آمده در خصوص مالیات طلافروشان، خاطرنشان کرد: در این خصوص اداره کل امور مالیاتی استان اقدامات خود در خصوص طلافروشان را متوقف می کند و کمیته ای با مسئولیت استانداری و حضور دستگاه های مرتبط و نمایندگان اتحادیه طلافروشان تشکیل می شود تا بتوانند اقدامات را شفاف و توافق مناسبی صورت گیرد و پس از آن براساس توافق صورت گرفته اقدامات انجام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز