دکتر هاشمی تختی در جمع مردم گچین :

با بگیر و ببند نمی توان به بازار و مردم خدمت کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۱:۳۳
کد خبر: ۷۲۸۷۴۱
با بگیر و ببند نمی توان به بازار و مردم خدمت کرد
نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: نمی توان به بهانه تنظیم و تعدیل بازار، بگیر و ببند راه انداخت و توقع داشت وضعیت به تعادل و آرامش برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، وی با حضور در مسجد جامع خوری گچین بالا در جمع مردم این منطقه اظهار داشت: با مساعدت و همدلی می شود بر تمام مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به مسائل روز کشور با بیان اینکه آمریکا از اول انقلاب همواره با ایجاد با ایجاد جنگ و مخالفت و ترور و شلیک به هواپیمای مسافربری به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و هست ، افزود: آنها در تمامی مسیرهایی که برای ضربه به انقلاب انتخاب کرده بودند ناکام مانده اند و اکنون برای فشار به ملت و دولت و نظام با فشارهای اقتصادی بی سابقه، به زعم خود قصد گرفتن گلوی ملت کردند. 

نماینده مردم شهرستان های بندرعباس،حاجی آباد،قشم ، ابوموسی،و بندر خمیر گفت:برجام با تمام‌مباحث و تدابیر صورت گرفته امضا شد ولی همانطور که انتظارش را داشتیم  باز هم آمریکای غیر قابل اعتماد نشان داد و این امر برای همه هویدا شد.

هاشمی تختی با بیان اینکه آمریکا به دنبال منافع خود است یادآور شد: آمریکایی ها به هیچ کس وفادار  نیستند و نه تنها در زمان انقلاب، حتی در زمان قبل انقلاب هم بارها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند و به شاه که دوستشان بود پناه ندادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:همه نمایندگان و مدیران ارشد اجرایی استان به دنبال رفع مشکلات مردم و جامعه هستند و امروز با هماهنگی خوبی که در بین سه نماینده دیگر استان در مجلس وجود دارد شاهد اعمال رویه خوبی هستیم.

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس با اشاره به فعالیت تجاری در گچین اضافه کرد: همه مردم و بازاری ها همواره با تدبر و حرکت در مسیر منطق و قانونی در پی کمک به تقویت بخش تجاری و خدماتی کشور بوده اند و نمی توان و نباید طوری رفتار کنیم که با احتکار و سایر بداخلاقی در بازار زمینه چالش برای خود و جامعه را رقم بزنیم.

هاشمی تختی تصریح کرد: با بگیر و ببند در بازار چیزی حل نمی شود بلکه اینجاب چه در زمان زمامت استانداری و چه در دوره نمایندگی همواره بر استقرار عقلانیت و منطق در بازار و بخش نظارتی داشته ام و به استاندار کنونی نیز این مبحث را منتقل کرده ام ‌که ایشان نیز بر همین عقیده هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به ظرفیت های درآمدی هرمزگان برای نظام و دولت اضافه کرد: ما بارها گفته و می گوییم که اگر هرمزگان بهتر و پایدارتر ساخته شود به طور مستقیم برروی اقتصاد ملی نیز تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

دکتر هاشمی تختی تاکید کرد: در برنامه پنجم توسعه مصوب شده است که سهم اشتغال بومی ها از طریق وزارت نیرو و وزرات نفت به طور اختصاصی و ویژه دیده شود و ما نیز بشدت به دنبال تحقق قوانین موجود در این بعد به سود بومی ها و نیرو های ماندگار هستیم.

 وی یادآور شد: کارهایی در بعد توسعه ا ی در حال پیگیری است که نتیجه آن در پنج یا شش سال آینده متوجه حوزه اقتصادی و اشتغال استان خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد،قشم،ابوموسی و بندر خمیر در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه محرومیت های تاریخی در جای جای استان کماکان مردم را در مناطق دور دست تر می آزارد،افزود: ما در مجمع نمایندگان سعی داریم همه مناطق روستاها را در ابعاد توسعه ای توامان ببینیم.

وی از تفرقه و عدم اتحاد به عنوان یک موریانه یاد کرد و افزود: اگر عامل تفرقه و بی اعتمادی به جان کشور افتاد نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

دکتر هاشمی تختی در پایان با بیان اینکه دولت بخشی اساسی و اصلی از نظام جمهو ی اسلامی ایران است ، اظهار داشت: همه باید از دولت بر آمده از صندوق رای مردم حمایت کنیم و نگذاریم کارشکنی ها سبب چالش در امور نظام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز