در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی ؛

برگزاری جلسه با امام جمعه شهرستان حاجی آباد در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۱:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۶۹۳
در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی از منابع آب جلسه ای با حضور امام جمعه شهرستان حاجی آباد و مدیر منابع آب در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست مدیر منابع آب شهرستان حاجی آباد به تشریح وضعیت منابع آب و همچنین وضعیت دشت های شهرستان پرداخت و توضیحاتی در خصوص کاهش بارندگی ، افت شدید منابع آب و خشکسالی حاکم بر استان ارائه نمود.

وی افزود : درراستای حفاظت و صیانت از منابع آبهای زیرزمینی کاهش سطح زیرکشت ، نصب کنتور ، تغییر الگوی کشت و کاشت گیاهان کم آب به منظور بهره برداری بهینه در مصرف آب ضروری است .

باوقار با اشاره به اقدامات شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت : پروژه های تغذیه مصنوعی در شهرستان توسط شرکت آب منطقه ای آماده بهره برداری می باشد که نقش بسزایی در احیای دشت ها و منابع آب زیرزمینی حاجی آباد دارد.

وی در ادامه خواستار همکاری امام جمعه شهرستان در خصوص فرهنگ سازی جهت صرفه جویی در مصرف آب از طریق تریبون نماز جمعه شدند.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد نیز ضمن تشکر از فعالیت های منابع آب خواستار همکاری نهادهای مربوطه  به منظور مدیریت و بهره برداری بهینه از منابع آب بخصوص در بخش کشاورزی گردید و همچنین تصریح نمود : اجرای طرحهای بیشتری جهت کنترل سیلابها و بهره برداری از آبهای سطحی در این شهرستان نیاز است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز