فرماندار تاکید کرد:

ادارات و سازمان‎ها صرفه‌جویی آب و برق را جدی بگیرند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۹:۰۹
کد خبر: ۷۲۹۹۶۵
ادارات و سازمان‎ها صرفه‌جویی آب و برق را جدی بگیرند
فرماندار بندرعباس با تاکید بر این‌که ادارات و سازمان‎ها صرفه‌جویی آب و برق را جدی بگیرند گفت: درصورت عدم مدیریت مناسب انرژی، مشکلات عدیده‎ای برای مردم، ادارات و سازما‎ن‌ها پیش خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد پویافر عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس که در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: وظایف ادارات و سازمان‌ها، شایسته و قابل تقدیر است و باید خدمات ارائه شده در هر نقطه از کشور به مردم و میهن اسلامی را ارج نهاد.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی افزود: برخی ادارات حمایتی همچون کمیته امداد امام راحل، اداره اوقاف و امور خیریه، تامین اجتماعی و بهزیستی، بخش‎هایی از جامعه که نیازمندترین قشر هستند را تحت پوشش قرار می‌دهند.

 

فرماندار بندرعباس ضمن تقدیر از اقدام شایسته و بجای برخی مدیران در بازدید و حمایت از مراکز نگهداری کودکان معلول و ایتام تصریح‎کرد: این‎گونه اقدامات خیرخواهانه نیازمند تداوم و استمرار است.

 

پویافربا اشاره به روز 28 تیرماه سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه از فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی قدردانی کرد و ابراز داشت: خادمی ائمه اطهار(ع) برای هر کسی در هر جایی مایه مباهات و افتخار است.

 

وی در ادامه با اشاره به درخواست رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبتنی بر این‌که «مدیران خود را خادم امامزاده سیدمظفر(ع) بدانند و ماهیانه یک ساعت از وقت خود را به خادمی این امامزاده شاخص استان اختصاص دهند»، بر توجه به این مهم تاکیدکرد.

 

فرماندار بندرعباس به روز نهم مرداد ماه روز اهدای خون اشاره‌کرد و گفت: برخی مدیران به عنوان اهداکننده مستمر و دائمی خون هستند که کار بس نیکوست، این امر خداپسندانه نباید تنها مختص روز اهدای خون باشد.

 

پویافر بیان‎کرد: میز خدمت در برخی ادارات راه‌اندازی شده است و اداراتی که تاکنون به این امر مهم اقدام نکرده‌اند هرچه سریع‌تر تا پایان هفته جاری اقدام کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات کمبود انرژی و آب در شهرستان بندرعباس تاکیدکرد: سال سختی را به لحاظ آبی سپری کردیم، بحرانی پیش روی ما است در صورتی که به خوبی مدیریت نکنیم مشکلات عدیده‎ای را برای مردم، ادارات و سازما‎ن‌ها پیش خواهد آمد.

 

فرماندار بندرعباس با تاکید موکد برکنترل و صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: در این خصوص، بازرسانی از شرکت توزیع برق استان به ادارات و سازمان‌ها مراجعه می‌کند، بنابراین ادارات و نهادها، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق را جدی بگیرند.

 

پویافر با اشاره به گزارش نظارتی 12 ماهه پروژه‌های عمرانی سال 96  گفت: این گزارش با رویکرد ارزیابی عملکرد عمرانی به ویژه دستگاه‌های عمرانی کار است که در دستور کار فرمانداری بندرعباس قرار گرفته و از سوی معاونت عمرانی، بخشنامه‎ای به کلیه دستگاه‎های اجرایی ارسال شده است.

 

وی از برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارکنان ادارات به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس خبر داد و تاکید کرد: این المپیاد اوایل شهریور ماه و در هفته دولت برگزار خواهد شد بنابراین اداراتی که در سال گذشته، اداره ورزش و جوانان شهرستان را یاری کردند در سال‌جاری نیز حضوری پررنگ‎تر داشته باشند.

 

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراسم چهلمین روز شهادت دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، شهید خلیل تختی‌نژاد، روز چهارشنبه رأس ساعت 16 به همت سپاه ناحیه بندرعباس و بخشداری و شهرداری شهر تخت برگزار خواهد شد که مدیران باید حضور پررنگ داشته باشند.

 

نظر شما