مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان:

"جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان"۳۰ دقیقه تا نشاط و تندرستی" برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۳۰۰۴۸
جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان۳۰ دقیقه تا نشاط و تندرستی برگزار شد
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت : "جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان با عنوان"30 دقیقه تا نشاط و تندرستی" در بندرعباس برگزار شد .
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سحر رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان با عنوان"30 دقیقه تا نشاط و تندرستی" همراه با برنامه های شاد و متنوع ویژه بانوان با همکاری هیئت ووشو استان در محل خانه ووشو بندرعباس برگزار شد .
وی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش آمادگی جسمانی و بومی محلی برگزار شد که از 3 تیم منتخب با اهداء جوایز و لوح ، تقدیر وتشکر بعمل آمد.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: این جشنواره در در راستای اجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی در استان برگزار شده که در این همایش 200ورزشکار زن در قالب 14 تیم سه نفره نیز شرکت داشتند.
رضایی اظهار کرد: رشته های این مسابقات شامل بازی های بومی محلی (قل و دو قل، لی لی ، طناب کشی)، آمادگی جسمانی (شنا سوئدی،دراز و نشست، پرس سینه ،طناب زنی،اسکات،بارفیکس،دو رفت و برگشت و پرش از مانع ) نیز بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز