استاندار هرمزگان در نشست با مدیرکل و معاونین اداره کل بهزیستی استان:

کار سازمان بهزیستی بسیار ارزشمند و با عظمت است

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۹:۲۴
کد خبر: ۷۳۰۸۸۲
کار سازمان بهزیستی بسیار ارزشمند و با عظمت است
استاندار هرمزگان گفت: ارزش کار دستگاه هایی همچون بهزیستی و کمیته امداد بسیار بالا و انسانی و ایمانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با گرامیداشت هفته بهزیستی و قدردانی از تلاش های کارکنان این مجموعه، عنوان کرد: کارکنان بهزیستی باید به ارزش و اهمیت کار خود واقف باشند و بدانند کار با عظمتی انجام می دهند چون کار در بهزیستی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: کارکنان این مجموعه باید کار خود را با وجدان و روحیه مناسب انجام دهند تا افراد نیازمند را به شکل مناسب راهنمایی و به آنها کمک کنند.

استاندار هرمزگان یکی از کارهای کارکنان بهزیستی را آرامش بخشی به افراد نیازمند کمک دانست و افزود: ارزش کار دستگاه هایی همچون بهزیستی و کمیته امداد بسیار بالا و انسانی و ایمانی است.

همتی تصریح کرد:خداوند متعال منبع همه خوبی هاست و همه نعمت ها را برای انسان خلق کرده است و با این نگاه ما انسان ها نیز باید برای کمک و یاری رساندن به یکدیگر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تنوع بسیاری در وظایف سازمان بهزیستی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی هرمزگان نیز در راستای انجام وظایف خود اقدامات خوبی داشته و باید در تداوم این مسیر نیز با روحیه خوب به جامعه هدف خود ارائه خدمات داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز