طرح کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری عمومی در حال اجرا است

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۷:۳۰:۳۷
کد خبر: ۷۳۳۵۸۷
طرح کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری عمومی در حال اجرا است
علی ذاکری از همکاری و تعامل این اداره با پلیس راه شهرستان میناب در راستای کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری و باری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت کنترل دروازه ای در محل پاسگاه های پلیس راه در حال انجام می باشد افزود: به منظور کنترل سلامت فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای ، با هماهنگی فرماندهی پلیس راه شهرستان میناب به شکل مستمر در محل پلیس راه میناب-جاسک و میناب -دوراهی بندرعباس با حضور کارشناسان این اداره نسبت به کنترل ناوگان مسافربری اقدام نمودند .

علی ذاکری عنوان کرد با اینکه این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد ، نیروهای راهداری با لباس فرم با همکاری عوامل پلیس راه در پاسگاه ها مستقر و با تکمیل فرم گزارش طرح کنترل نظارت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای دستگاه های عبوری و کنترل تکمیل بودن اسناد حمل ( راننده-ناوگان-شرکت) ،کنترل عدم بارگیری بار غیر متعارف در قسمت بار اتوبوس ها کنترل نصب بودن سامانه (سپهتن) و آماده به کار بودن آن ، کنترل وضعیت لاستیک ها ، کنترل عمکرد چراغ ها ، کنترل چکش های ایمنی منصوب داخل اتوبوس ها و ... را مورد بررسی قرار دادند .

 علی ذاکری افزود : امید است با تلاشی که از سوی متولیان ایمنی و حمل و نقل جاده ای در حال انجام است در تأمین ایمنی سفر و مسافر درروزهای آینده  بیش از گذشته کوشا و سهیم باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز