با حضور آیت الله نعیم آبادی:

آیین اختتامیه زیر سایه خورشید هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۷:۳۶:۳۶
کد خبر: ۷۳۴۱۱۲
آیین اختتامیه  زیر سایه خورشید هرمزگان برگزار شد
با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان ، آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در هرمزگان ، با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و خادمان حرم مطهر رضوی در حسینیه آیت الله خامنه ای دفتر امام جمعه برگزار شد.

ابوالقاسم جراره سرپرست دفتر نمایندگی استان هرمزگان گفت : 18 ماه از تاسیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان می گذرد و با همت خادمیاران که توفیقی است که ایجاد شده که به نام حضرت رضا در گوشه گوشه ی میهن اسلامی خدمت ارائه شود.

جراره تاکید کرد:  حدود هزار 400خادمیار ثبت نامی در استان وجود دارند که حدود 50نفر ملبس به لباس مقدس خادمی شده و 500 نفر کارهای  گزینششان  انجام شده است .

زیر سایه خورشید برنامه بسیار بزرگی است و یازده سال است در حال اجرا است و امسال

45شبکه زیر سایه خورشید داشتیم که قریب به 300نفر در آن نقش آفرینی کردند و برنامه هایی در 

13شهرستان 23شهر 100روستا اجرا کردند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس استان هرمزگان  ابراز داشت :برنامه ریزی کرده ایم تا عید غدیر 500بسته اقلام ضروری زندگی را بین محرومین توزیع کنیم و 200فرصت تسهیلات ازدواج برای جوانان ایجاد کنیم.

آیت الله نعیم آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در دهه کرامت گفت : یکی از مواردی که می تواند و باید عامل وحدت ما باشد اهل بیت عصمت و طهارت است هرچند تبلیغات وهابیت کمی  این مسئله را کم رنگ کرده ولی اهل بیت مورد اتفاق جهان اسلام است .

وی ادامه داد: یکی از بخش هایی که شدیدا حضور کاروان زیر سایه خورشید در آن موثر است مناطق اهل سنت می باشد به طوری که حساسیت ها را درک کنیم و آنچه میخواهیم بگوییم را نگوئیم بلکه آنچه را که باید گفت را بگوییم .

امام جمعه بندرعباس تاکیدکرد: اهل بیت علیهم السلام هم طبیب جسم اند و هم طبیب روح و باید  در این حرکت های الهی کار فرهنگی هم بکنید ، کرامات را چاپ کنید هر جا

می روید توزیع کنید و هم عواطف و  عقلانیت اهل بیت را ترویج دهید.

گفتنی است در این مراسم از خادمیاران و دست اندرکاران زیر سایه خورشید هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز