مهدی عباسپور:

رتبه نخست حاجی آباد در جذب اعتبار فراگیر روستایی و عشایری

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۳:۴۰
کد خبر: ۷۳۴۱۸۸
رتبه نخست حاجی آباد در جذب اعتبار فراگیر روستایی و عشایری
مدیر جهادکشاورزی حاجی آباد اشتغال فراگیر و پایدار روستایی و عشایری را در کاهش و رفع معضل بیکاری و رشد اقتصادی این شهرستان موثر دانست و گفت: شهرستان حاجی آباد با پرداخت دویست49 میلیارد و 220 میلیون ریال رتبه نخست استان در جذب تسهیلات اشتغال فراگیر روستائی و عشایری را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهدی عباسپور با اعلام این خبر، گفت: شهرستان حاجی آباد با مبلغ مصوب 292میلیارد و 160 میلیون ریال برای اجرای 26 واحد تولیدی با جذب و پرداخت 249 میلیارد و 220 میلیون ریال جهت اجرای 18 واحد تولیدی، بیشترین میزان پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی و عشایری را در استان داشته است

مدیر جهادکشاورزی حاجی آباد، اراضی زراعی و باغی این شهرستان را بالغ بر 32 هزار هکتار عنوان کرد و افزود: این شهرستان مناسبترین محل برای جذب تسهیلات و سرمایه گذاری در بخش تولید محصولات کشاورزی و دامی می باشد.

او، اظهار کرد: این تسهیلات در بخش های احداث سردخانه و بسته بندی، احداث گلخانه صیفی و سبزی، تاسیس پرواربندی بره و بز داشتی اصلاح شده و پرورش زنبور عسل پرداخت شده است.

عباسپور میزان اشتغال زایی این طرح ها را 308 نفر نام برد و خاطرنشان کرد: با اعطای این تسهیلات پیش بینی می شود بیش از 3 هزار و 400 تن محصولات گلخانه ای، 57 تن گوشت قرمز و 600 کیلوگرم عسل در این شهرستان تولید شود.

 

نظر شما