بازدید از مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت روستاههای صعب العبور شهرستان بندرلنگه

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۴:۳۰
کد خبر: ۷۳۵۰۰۶
بازدید از مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت روستاههای صعب العبور شهرستان بندرلنگه
بازدیدقندیل مدیرشبکه بهداشت و درمان به همراه دشتچی معاون بهداشتی شبکه و مسئولین واحدهای ستادی باحضوردر روستاهای صعب العبور بندرلنگه.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، قندیل مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر لنگه به همراه دشتچی معاون بهداشتی شبکه و مسئولین واحدهای ستادی با حضور در روستاههای پدل، لمزان  و مناطق صعب العبورترین شهرستان از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت از جمله (خانه بهداشت بن کوه و کوه بدو) بازدید و ارزیابی بعمل آوردند.

در این بازدید شاخص های بهداشتی، سامانه سیب و عملکرد بهورزان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 قندیل گفت: مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت تحت پوشش شبکه بهداشت بندر لنگه بصورت منظم و ماهیانه توسط تیم سلامت شبکه بهداشت بندر لنگه مورد ارزیابی و بازدید قرار می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه اظهار کرد: خانه های بهداشت بن کوه و کوه بدو از صعب العبورترین مناطق شهرستان بندرلنگه می باشند که در بخش مهران و تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری-روستایی لمزان قرار دارند؛ بهورزان این مناطق با جدیت و پشتکار تمام در حال خدمات رسانی به مردم منطقه می باشند.

او یادآور شد: امروزه در دورترین مناطق کشور هم خدمات بهداشتی در قالب تیم سیار به مردم ارائه می شود و شهرستان بندر لنگه و شبکه بهداشت بندرلنگه نیز مستثنی نیست و ما وظیفه خودمان می دانیم که خدمات را به بهترین نحو به مراجعه کنندگان ارائه دهیم.    

قندیل خاطرنشان کرد: مادامی که شوق خدمت و توان در وجودمان است با عشق و تلاش شبانه روزی به خدمات به مردم منطقه خواهیم پرداخت؛ و از نزدیکترین تا دورترین مناطق از خدمات بهداشتی محروم نخواهند ماند. با برنامه ریزی های منظم ،پزشکان در قالب برنامه های دهگردشی تمام روستاهای اصلی ،قمر و سیاری را رصد خواهند کرد و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم آن مناطق خواهند پرداخت. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه به بهبود شاخص های بهداشتی شهرستان اشاره کرد و گفت: با همت تمام نیروهای ستادی، محیطی،کارشناسان، بهورزان و پزشکان شاهد بهبود شاخص های بهداشتی منطقه هستیم و امیدواریم و تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی های منظم شاخص های بهداشتی شهرستان به مطلوب ترین حد ممکن برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز