رییس پارک علم و فناوری استان:

مشکلی در تامین اعتبار برج فناوری هرمزگان وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲:۱۸
کد خبر: ۷۳۵۱۶۸
مشکلی در تامین اعتبار برج فناوری هرمزگان وجود ندارد
رییس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: برج فناوری پارک علم و فناوری هرمزگان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی فتی اظهار داشت: برای تکمیل این برج اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که خوشبختانه همه این اعتبارات تامین شده است.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان به دلیل تغییر نقشه طراحی شده زمان بیشتری برای تکمیل برج صرف شده که انتظار داریم با توجه به تامین اعتبارات آن پیش از آغاز اجرای این طرح، ظرف چند ماه آینده و همزمان با فصل تحصیلی دانشگاه ها شاهد بهره برداری از برج فناوری هرمزگان باشیم.

به گفته فتی،در تکمیل برج فناوری هرمزگان امکانات ویژه ای برای اولین بار در پارک های علم و فناوری دیده شده است که از جمله آن می توان به سیستم مدیریت سبز اشاره کرد که برای اولین بار از سوی وزارت علوم در پارک های فناوری بصورت پایلوت اجرا می شود.

او همچنین گفت: از آنجا که پارک ها مجموعه ای فناوری هستند نیازمند است وجه فناوری نیز در آن پررنگ باشد که این ساختمان به صورت تمام هوشمند توسط یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک اجرا می شود.

فتی ابراز داشت: این ساختمان فضایی به مساحت 4 هزار و 500 متر در اختیار شرکت های دانش بنیان و فعالیت های آزمایشگاهی و فناورانه پارک علم و فناوری قرار می دهد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان یاد آور شد: با راه اندازی برج فناوری، شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان، مواد و تجهیزهای پزشکی، فناوری دریایی و مرکز نوآوری و شکوفایی در آن مستقر می شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز