معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان :

تامین کالاهای اساسی اولویت ستاد تنظیم بازار باشد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۴:۰۵
کد خبر: ۷۳۵۹۵۳
تامین کالاهای اساسی اولویت ستاد تنظیم بازار باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: ستاد تنظیم بازار تامین کالاهای اساسی مردم استان را به صورت ویژه در دستور کار و اولویت قرار دهد تا مردم در تامین کالا های اساسی با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خبرگزار ی بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در دهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به اهمیت افزایش نظارت ها در بازار، خاطرنشان کرد: اقداماتی که برای نظارت و کنترل بر بازار صورت می گیرد باید آثار خود را در متن جامعه نشان دهند.

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه کنترل و نظارت بر بازار تاکنون صورت پذیرفته است ولی این نظارت ها را باید مردم در زندگی خود لمس کنند و آثار این نظارت ها در بازار نیز باید مشهود باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خاطرنشان کرد: وجود هماهنگی و همگرایی کامل بین دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تنظیم بازار می تواند نقش بسزایی در کنترل بازار داشته باشد و تاکنون در هرمزگان این هماهنگی ها مناسب بوده است.

حیدری  گفت: ستاد تنظیم بازار تامین کالاهای اساسی مردم استان را به صورت ویژه در دستور کار و اولویت قرار دهد تا مردم در تامین کالا های اساسی با مشکلی مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: مردم در بحث نظارت و کنترل بازار از طریق سامانه ارتباط مردمی 124 به کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیایند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر نحوه توزیع آرد در سطح استان خاطرنشان کرد: طراحی یک شبکه مشخص توزیع آرد در سطح استان از تولید تا مصرف ضروری است تا از سوء استفاده ها در بازارآرد استان جلوگیری بعمل آید و توزیع آن بر اساس ساز و کار مشخص باشد.

 

نظر شما