مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

تخلیه و بارگیری ۷۷۵هزار TEU کانتینر در بزرگترین بندر ایران

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۵:۱۲
کد خبر: ۷۳۸۰۶۶
تخلیه و بارگیری ۷۷۵هزار TEU کانتینر در بزرگترین بندر ایران
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 775 هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "اله مراد عفیفی پور" با اعلام این خبر اظهار داشت : بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری 85 درصد کالاهای کانتینری در سطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

وی با تشریح عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی چهار ماه نخست سال جاری، افزود: در این دوره زمانی، در مجموع 775 هزار و 611 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر 20 فوت) در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

به گفته عفیفی پور، از مجموع 587 هزار TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده طی چهار ماهه گذشته، نزدیک به 89 هزار TEU کانتینر در بندر شهیدرجایی ترانشیپ شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از 144 هزار TEU کانتینر مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است .

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی 139 هزار و 497 TEU کانتینر صادراتی با رشد 9 درصدی و 195 هزار و 333 TEU کانتینر وارداتی با کاهش 22 درصدی در این بندر خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز