استاندار هرمزگان در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت های پخش کالای استان گفت:

همکاری شرکت های پخش برای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم بسیار ارزشمند است

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۲۳:۳۴
کد خبر: ۷۳۹۶۸۹
همکاری شرکت های پخش برای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم بسیار ارزشمند است
اعلام آمادگی انجمن شرکت های پخش کالای استان جهت همکاری با مجموعه دولت در راستای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم هرمزگان بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛دکتر فریدون همتی در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت های پخش کالای استان هرمزگان، توزیع و پخش کالا را حلقه واسط و بسیار مهم میان تولید و مصرف دانست و بیان داشت: با تلاش شرکت های پخش، طیف گسترده ای از کالاها در سراسر هرمزگان توزیع می شود.

وی با قدردانی از تلاش شرکت های پخش کالای استان، افزود: اعلام آمادگی انجمن شرکت های پخش کالای استان جهت همکاری با مجموعه دولت در راستای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم هرمزگان بسیار ارزشمند است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: با این روحیه همکاری بسیاری خوب و با تدابیر اتخاذ شده به مردم شریف هرمزگان اطمینان می دهیم که در تامین مایحتاج مورد نیاز آنها در شهرها و روستاهای سراسر استان هیچ مشکلی وجود ندارد و کالاها به میزان کافی تهیه و توزیع خواهد شد.

همتی شرکت های پخش کالا را پشتوانه دولت در تامین کالاهای مورد نیاز بازار دانست و تصریح کرد: خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند در کمک به آرامش بخشی جامعه بسیار مهم است و نگاه ما در هرمزگان به تمامی مجموعه های تاثیرگذار در بازار مثبت است و خوشبختانه بازاریان نیز همراهی بسیار خوبی با مردم و دولت دارند.

وی بر لزوم حمایت از شرکت های پخش کالا در راستای رفع مشکلات آنان تاکید کرد و اظهار داشت: نیاز است نماینده انجمن شرکت های پخش کالای استان در جلسات کارگروه های مرتبط حضور یابد و دغدغه ها و مسائل این حوزه را منتقل کند تا جهت رفع مشکلات تصمیم گیری شود.

استاندار هرمزگان تجار، بازرگانان و بازاریان را سرداران جبهه اقتصادی کشور دانست و گفت: در شرایط امروز که دشمن بر علیه کشور ما جنگ اقتصادی به راه انداخته است فعالان اقتصادی در بخش های مختلف نقش بسیار مهمی دارند و خود اتحادیه ها و انجمن های صنفی فعال در بازار باید شرایط را برای اعضای خود توضیح داده و اعلام کنند که در این شرایط هرگونه احتکار همراهی با دشمن محسوب می شود.

همتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری و پشتیبانی مناسب شرکت های پخش هرمزگان و دیگر بازارایان، آرامش در بازار بندرعباس و دیگر مناطق هرمزگان برقرار است و این روند جهت تامین و توزیع کالا باید با قوت بیشتر تداوم یابد.

 

نظر شما